Täällä liikkuu niitäkin, joiden mukaan jos ilta päättyy kynsien syömiseen niin palautus ollut nolla.siipe kirjoitti:ja vielä vinkiksi, että palautusprosentti lasketaan kaavalla:
voitot/panostukset
Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
-
gamer1
- Moderaattori
- Viestit: 202
- Liittynyt: 02 Syys 2014, 08:53
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
-
finjil
- Vakioasiakas
- Viestit: 2572
- Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Mähän jo sanoin ettei sitä faktaa ole. Niinkuin ei sullakaan muuta kun puhtaan varianssin teoriasta. Me ei puhuta siitä. Tai sä ehkä puhut, mä en. Kysyn edelleen: Missä ne todisteet siitä, etteikö satunnaisgeneraattoreita voitaisi manuaalisesti peukaloida?siipe kirjoitti:ja kovasti edelleen odottaisin sitä finjilin kirjanpitoa väitetystä palautusprosentistaan.
Sinä se aina huutelet täällä mutta itse et koskaan lähde keskusteluihin mukaan muulla kuin vittuilulla. Sama juttu joka kerta. Jos mä olen kertonut, että faktaa ei ole ja heitin vähän hatusta noi lukemat korostaen sitä, että puhtaalla varianssilla pitäisi tasoittua jo tuolla kierrosmäärällä eikä ne todellakaan ole lähelläkään niin onko jossain, kenties luetun ymmärtämisessä vikaa?Kallion Juoppo kirjoitti:Juu varmasti...finjil kirjoitti:
Jos käyrä näyttää about 30-40% palautusta ja kierroksia kymmeniä miljoonia![]()
![]()
![]()
![]()
Kumpikaan ylläolevista ei pidä paikkaansa 100% todennäköisyydellä, ai niin mutta koska et ymmärrä prosentteja tai todennäköisyyksiä sama suomeksi: puhut ****.
-
gamer1
- Moderaattori
- Viestit: 202
- Liittynyt: 02 Syys 2014, 08:53
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Naurut tulee ehkä sille, että ilman järjellistä kirjanpitoa et voi millään arvioida tuota asiaa.
Peliongelmainen voi kuopata 15 vuoden aikana miljoonia euroja perintörahoja ilman yhtäkään nostoa ja silti hänen palautusprosentti pelisessioista voinut olla vaikka 99%.
Peliongelmainen voi kuopata 15 vuoden aikana miljoonia euroja perintörahoja ilman yhtäkään nostoa ja silti hänen palautusprosentti pelisessioista voinut olla vaikka 99%.
-
finjil
- Vakioasiakas
- Viestit: 2572
- Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Ilman järjellistä dokumentointia siitä, ettei sitä generaattoria voida manuaalisesti ruuvata: keskustelu täysin älytön.gamer1 kirjoitti:Naurut tulee ehkä sille, että ilman järjellistä kirjanpitoa et voi millään arvioida tuota asiaa.
Peliongelmainen voi kuopata 15 vuoden aikana miljoonia euroja perintörahoja ilman yhtäkään nostoa ja silti hänen palautusprosentti pelisessioista voinut olla vaikka 99%.
Miksi sä lyöt päätä seinään tolla mun heitolla kun olen moneen kertaan jo sanonut, ettei dokumenttia ole ja luvut lähti puhtaasti hatusta. Jos luet kaksi viestiä ylemmäs ymmärrät, että sillä hain sitä varianssin korjaantumista ja kuinka se ei omalta kohdaltani ole siellä 96% mikä nyt aika keskiarvo jos vedetään kaikkien nettikasinoslottien palautukset yhteen ja jaetaan tulos slottien lukumäärällä. 99% kaikista peleistä on ollut slottirullausta isolla kassalla ja pienellä panoksella. Ei puhuta mistään tilttipelaamisesta missä depotaan 10k yhteen käteen ja kun turpaan tulee niin itketään kun RTP on 0
-
gamer1
- Moderaattori
- Viestit: 202
- Liittynyt: 02 Syys 2014, 08:53
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Niin keskustellaanko me nyt siitä, että voiko KASINO sitä muokata vai siitä, että voiko sitä JOKU muokata? Totta helvetissä sitä voi JOKU muokata, sillä ihmisten tekemä systeemihän se on. Ongelma vain on siinä, että:finjil kirjoitti:Ilman järjellistä dokumentointia siitä, ettei sitä generaattoria voida manuaalisesti ruuvata: keskustelu täysin älytön.gamer1 kirjoitti:Naurut tulee ehkä sille, että ilman järjellistä kirjanpitoa et voi millään arvioida tuota asiaa.
Peliongelmainen voi kuopata 15 vuoden aikana miljoonia euroja perintörahoja ilman yhtäkään nostoa ja silti hänen palautusprosentti pelisessioista voinut olla vaikka 99%.
Miksi sä lyöt päätä seinään tolla mun heitolla kun olen moneen kertaan jo sanonut, ettei dokumenttia ole ja luvut lähti puhtaasti hatusta. Jos luet kaksi viestiä ylemmäs ymmärrät, että sillä hain sitä varianssin korjaantumista ja kuinka se ei omalta kohdaltani ole siellä 96% mikä nyt aika keskiarvo jos vedetään kaikkien nettikasinoslottien palautukset yhteen ja jaetaan tulos slottien lukumäärällä. 99% kaikista peleistä on ollut slottirullausta isolla kassalla ja pienellä panoksella. Ei puhuta mistään tilttipelaamisesta missä depotaan 10k yhteen käteen ja kun turpaan tulee niin itketään kun RTP on 0
a) ei ole syytä muokkaamiselle
b) ei ole tarvetta
c) toimintaa valvoo puolueettomat tahot
Hakataan päätä seinään. Tuntuu vain et kaikki hakkaa sun päätä, jotta se foliohattu irtoaisi. Kumman tiukasti on asettunut
-
finjil
- Vakioasiakas
- Viestit: 2572
- Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Kaikki? Sinä, siipe ja ikuinen vittuilija kallion juoppo?gamer1 kirjoitti:
Niin keskustellaanko me nyt siitä, että voiko KASINO sitä muokata vai siitä, että voiko sitä JOKU muokata? Totta helvetissä sitä voi JOKU muokata, sillä ihmisten tekemä systeemihän se on. Ongelma vain on siinä, että:
a) ei ole syytä muokkaamiselle
b) ei ole tarvetta
c) toimintaa valvoo puolueettomat tahot
Hakataan päätä seinään. Tuntuu vain et kaikki hakkaa sun päätä, jotta se foliohattu irtoaisi. Kumman tiukasti on asettunut
Ei ole olemassa puolueetonta tahoa. Aivan turha edes käyttää tollaista termiä. SPR on esimerkiksi maailmanlaajuinen puolueeton avustusjärjestö. Vedäppä pieni googlaus niin aukeaa silmät.
Sitä kai ei tässä edelleenkään pystytä pois sulkea etteikö kasinot voisi vaikuttaa myös generaattorin toimintaan jos ne pystyy slotteihin vaikuttamaan jopa siten, että voivat ohjata pelaajan suoraan jopa bonuskierrokselle.
Pelitarjoajalla ei ole syytä muokkaukselle. Massithan ne repii pelien lisenssimaksuista / royalteista jos olen oikein ymmärtänyt. Kasinoilla sen sijaan voi olla koska jos varianssi pyörii isommin pelaajan pussiin ja jos kassa kasinolla on pieni ja tulee lyhyessä ajassa liikaa ulosmaksua. Ymmärrät varmasti yritystoiminnasta alkeet ja tossa tilanteessahan kasino vetää konkurssin.
Koko markkinatalous pyörii härskeillä keinoilla. Meitä kusetetaan aivan kaikessa jatkuvasti. Mikään ala ei pyöri puhtailla jauhoilla. Aina löytyy "valvovat" viranomaiset ja kaikki muut hienot yhdistykset ketkä vannoo reilun pelin nimeen. Jännästi isot firmat vaan aina pörrää ja firman tilit kasvaa. Miksi kasinotalous olisi poikkeus? Ymmärrät varmaan laskea 1+1.
-
stevehackett
- Vakioasiakas
- Viestit: 1247
- Liittynyt: 20 Touko 2014, 11:13
- Paikkakunta: Ekenäs
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Pakko olla kyllä finjilin kanssa samaa mieltä.
"Älä häiritse, mene töihin!"
-
Kallion Juoppo
- Vakioasiakas
- Viestit: 288
- Liittynyt: 22 Loka 2013, 12:55
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Lopeta nyt tämän lässyttäminen jos paf pystyy tuon tekemään pelissä jonka on itse tuottanut on se vähän eri asia kuin että esim. betsson tekisi sen net entin pelissä, ja vaikka tekisikin se ei todistaisi yhtään mitään. Toki sinä et sitä suostu tajuamaan joten "keskustelu" aiheesta on aivan turhaa ja pysyttäydyn näin ollen vittuilulinjalla silloin kun onnistut sanomaan jotain todella, todella typerää taas. Jos vittuilisin koko ajan kun sanot jotain pelkästään typerää olisi se lähes kokopäivätyö.finjil kirjoitti: jos ne pystyy slotteihin vaikuttamaan jopa siten, että voivat ohjata pelaajan suoraan jopa bonuskierrokselle.
-
vitumasano
- Vakioasiakas
- Viestit: 514
- Liittynyt: 20 Helmi 2011, 09:26
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
tottahelvetissä niitä muokataan. a) siksi, että voidaan, b)tarvetta on niinkuin Putinilla ryssien kassan omimiseen: mikään ei riitä c)valvonta tarvitsisi valvojan valvojan ja parin vuoden kuluttua vielä sen valvojan valvojan valvojan. Hanki itsellesi kaveriksi ohjelmoija. Saat oikeaa tietoa maailman menosta: ohjelmoija tekee työkseen juuri sellaisen ohjelman kuin pomo määrää.. vaikka kenen rahojen kadottamiseksi niin, että tyhmät ei ymmärrä.finjil kirjoitti:Kaikki? Sinä, siipe ja ikuinen vittuilija kallion juoppo?gamer1 kirjoitti:
Niin keskustellaanko me nyt siitä, että voiko KASINO sitä muokata vai siitä, että voiko sitä JOKU muokata? Totta helvetissä sitä voi JOKU muokata, sillä ihmisten tekemä systeemihän se on. Ongelma vain on siinä, että:
a) ei ole syytä muokkaamiselle
b) ei ole tarvetta
c) toimintaa valvoo puolueettomat tahot
Hakataan päätä seinään. Tuntuu vain et kaikki hakkaa sun päätä, jotta se foliohattu irtoaisi. Kumman tiukasti on asettunut![]()
Ei ole olemassa puolueetonta tahoa. Aivan turha edes käyttää tollaista termiä. SPR on esimerkiksi maailmanlaajuinen puolueeton avustusjärjestö. Vedäppä pieni googlaus niin aukeaa silmät.
Sitä kai ei tässä edelleenkään pystytä pois sulkea etteikö kasinot voisi vaikuttaa myös generaattorin toimintaan jos ne pystyy slotteihin vaikuttamaan jopa siten, että voivat ohjata pelaajan suoraan jopa bonuskierrokselle.
Pelitarjoajalla ei ole syytä muokkaukselle. Massithan ne repii pelien lisenssimaksuista / royalteista jos olen oikein ymmärtänyt. Kasinoilla sen sijaan voi olla koska jos varianssi pyörii isommin pelaajan pussiin ja jos kassa kasinolla on pieni ja tulee lyhyessä ajassa liikaa ulosmaksua. Ymmärrät varmasti yritystoiminnasta alkeet ja tossa tilanteessahan kasino vetää konkurssin.
Koko markkinatalous pyörii härskeillä keinoilla. Meitä kusetetaan aivan kaikessa jatkuvasti. Mikään ala ei pyöri puhtailla jauhoilla. Aina löytyy "valvovat" viranomaiset ja kaikki muut hienot yhdistykset ketkä vannoo reilun pelin nimeen. Jännästi isot firmat vaan aina pörrää ja firman tilit kasvaa. Miksi kasinotalous olisi poikkeus? Ymmärrät varmaan laskea 1+1.
Synnynnäinen läppävika. Toiminta; häiriintynyt
-
Kallion Juoppo
- Vakioasiakas
- Viestit: 288
- Liittynyt: 22 Loka 2013, 12:55
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Jännä sattuma muuten sain juuri mailia että sain bonus bannit yhdelle casinolle koska voittanut sieltä liikaa bonuksilla, miksi ne eivät vaan ohjelmoineet pelejä uudestaan joita pelaan ja ottaneet rahojaan pois korkojen kera ? Tyhmiä ovat. 