Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Uutiset, uudet pelit ja muu vastaava
The_Chef_
Vakioasiakas
Viestit: 929
Liittynyt: 09 Maalis 2013, 17:12

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja The_Chef_ »

vitumasano kirjoitti:kuulehas sie sumeus: elä, elä ruppee miun kaa uhottellemmoo.. mie en valakossilla kiveksillä siu polokujas ruppee reunusteloo. joha perleke kerroin jotta isoa kalaa ei saa kiinni. pienet ei kiinnosta kilin ***** vertaa. otahan parit kaljat taas.
HAHA!! Kuukauden paras reply! :D
Elä, usko, kadota itsesi, ja synny uudelleen.

hulikka
Vakioasiakas
Viestit: 931
Liittynyt: 26 Marras 2013, 19:02

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja hulikka »

Ajattelin että nyt kun napsahti lapiot, niin lähden uusimaan tuon pöytäkoneen. Noh tännehän tämä osuma joutikin. (250xbet) :evil:

Kuva
Foliohattu on ja pysyy tiukasti päässä.

-Dist
Vakioasiakas
Viestit: 854
Liittynyt: 15 Loka 2011, 17:28

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja -Dist »

No aika kovaa osumaa saat odottaa jos meinaat 0,20 panoksella vetästä uudet osat pöytäkoneeseen.

Vitutuksista puheen ollen 250x bet kassa meni Who Wants to be a Millionaire peliin Leo Vegasilla. Bonari tuli vihdoin kun saldoa maagiset 13,37 jäljellä. Yleisön mielestä oikea vastaus gambleen on B 87% varmuudella joten tottakai otetaan se ja kaikki varmasti arvaa miten tuossa kävi :roll: .. Juuh ei jatkoon.

Flames
Vakioasiakas
Viestit: 664
Liittynyt: 07 Elo 2008, 03:08

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Flames »

Coolbetin Tuplaus kusee tänä vuonna jo neljännen kerran viimeiseen päivään. Alkaa tulla jo pieni psykologinen kynnys.

evezy77
Vakioasiakas
Viestit: 211
Liittynyt: 24 Tammi 2016, 23:50

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja evezy77 »

Flames kirjoitti:Coolbetin Tuplaus kusee tänä vuonna jo neljännen kerran viimeiseen päivään. Alkaa tulla jo pieni psykologinen kynnys.

Itellä kussut 3 kertaa, mutta joka kerralla on ollut vastapalloon veto suhteutettuna voittoon+ sen hetkiset jatkajat jos kaikki vetää maaliin itse mukaan lukien.

Karppane
Vakioasiakas
Viestit: 130
Liittynyt: 09 Tammi 2018, 14:36

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Karppane »

Flames kirjoitti:Coolbetin Tuplaus kusee tänä vuonna jo neljännen kerran viimeiseen päivään. Alkaa tulla jo pieni psykologinen kynnys.
Itellä kusee 80% ekaan päivään ja loput niistä aina toiseen päivään. Vetovalinta on aina ottelu, jossa kerroin mahdollisimman lähellä 2.00.

Aerzi
Vakioasiakas
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Touko 2011, 19:01

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Aerzi »

Bonanza hyvällä tuulella ja just ku aattelin lopetella tulee GOLD +5+5 kahen euron panoksella... Vikat 5 spinniä 20x kertoimella ja tyhjää kaikilla. Tuntuu ettei ikinä osu noilla vikoilla spinneillä ku on iso kerroin. Parhaat osumat tulee jollain viiden kertoimella yleensä. Lopputulos 100x bet eli aika minimi varmaan mitä noilla spinneillä voi tulla.

hulikka
Vakioasiakas
Viestit: 931
Liittynyt: 26 Marras 2013, 19:02

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja hulikka »

Siitäpä taas 30xbet. Ei v*ttu näitä 5:n scatterin spinnejä! Alkaa jo pikkuhiljaa vituttamaan. (6 kultaista pyöräytystä oli) :evil:

Kuva
Foliohattu on ja pysyy tiukasti päässä.

Flames
Vakioasiakas
Viestit: 664
Liittynyt: 07 Elo 2008, 03:08

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Flames »

Karppane kirjoitti:
Flames kirjoitti:Coolbetin Tuplaus kusee tänä vuonna jo neljännen kerran viimeiseen päivään. Alkaa tulla jo pieni psykologinen kynnys.
Itellä kusee 80% ekaan päivään ja loput niistä aina toiseen päivään. Vetovalinta on aina ottelu, jossa kerroin mahdollisimman lähellä 2.00.
Itse tulee jonkin verran vertailtua kertoimia ja mentyä oman perstuntuman mukaan. Yksi kohde tai maksimissaan tupla, ja tietysti sellaisia kohteita, joissa on vain kaksi mahdollista lopputulemaa esim. jääkiekon moneyline tai o/u -vedot. Viimeisinä päivinä tulee vältettyä tennistä ja baseballia ettei homma kuse siihen, että peli on siirretty sateen takia.

Lima
Vakioasiakas
Viestit: 229
Liittynyt: 25 Maalis 2015, 06:24
Paikkakunta: Kuoppa

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Lima »

Aerzi kirjoitti:Bonanza hyvällä tuulella ja just ku aattelin lopetella tulee GOLD +5+5 kahen euron panoksella... Vikat 5 spinniä 20x kertoimella ja tyhjää kaikilla. Tuntuu ettei ikinä osu noilla vikoilla spinneillä ku on iso kerroin. Parhaat osumat tulee jollain viiden kertoimella yleensä. Lopputulos 100x bet eli aika minimi varmaan mitä noilla spinneillä voi tulla.
Ite otin eilen Gold+15 140xbet, lopullinen kerroin 16
Jokainen voitto on tulevaisuuden tappio.

Vastaa Viestiin