Kuuluu bonanzan luonteeseen, että mitä isompi kerroin niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä pyörii tyhjää. Diamond minen kanssa ihan sama juttu. Tai siis Tollanen fiilis mulle on jäänyt.Lima kirjoitti:Ite otin eilen Gold+15 140xbet, lopullinen kerroin 16Aerzi kirjoitti:Bonanza hyvällä tuulella ja just ku aattelin lopetella tulee GOLD +5+5 kahen euron panoksella... Vikat 5 spinniä 20x kertoimella ja tyhjää kaikilla. Tuntuu ettei ikinä osu noilla vikoilla spinneillä ku on iso kerroin. Parhaat osumat tulee jollain viiden kertoimella yleensä. Lopputulos 100x bet eli aika minimi varmaan mitä noilla spinneillä voi tulla.
Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
-
finjil
- Vakioasiakas
- Viestit: 2572
- Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
-
Anttoni
- Vakioasiakas
- Viestit: 2
- Liittynyt: 08 Touko 2016, 19:20
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Betsson!
Olemme teihin yhteydessä koskien pelitiliänne
Tutkittuamme tilisi pelitoiminnan, olemme päättäneet käyttöehtoihimme (kohta 12.1 ja 12.9) perustuen perua oikeutenne lunastaa bonuksia tai osallistua tarjouksiimme. Voitte kuitenkin edelleen jatkaa pelaamista normaalisti ilman bonuksia.
Päätös on lopullinen ja sen on tehnyt asiasta vastaava tiimi.
Mikäli sinulla on lisäkysymyksiä aiheesta, otathan meihin yhteyttä.
Mukavaa tiistaita.
Tää on kuitenki ollut niitä harvoja paikkoja mihin on tullut säännöllisesti deboiltua ilman bonuksiakin. Olisin ennemmin odottanut jotai erikois vip tarjouksia tai jotain, mut näin ne kiittää noin 10vuoden asiakkuudesta. Kiva vielä jos tää tarkottaa sitte koko betsson ryhmää niin meni aika monta hyvää kasinoo siinä sitte.
Eka viesti tälle foorumille, eli terve vaan kaikille seuraillut oon kyllä pidemmän aikaa ei ole ennen ollut tarvetta kirjotella, nyt vaan ärsytti sen verran et oli pakko avautua jonnekki.
Olemme teihin yhteydessä koskien pelitiliänne
Tutkittuamme tilisi pelitoiminnan, olemme päättäneet käyttöehtoihimme (kohta 12.1 ja 12.9) perustuen perua oikeutenne lunastaa bonuksia tai osallistua tarjouksiimme. Voitte kuitenkin edelleen jatkaa pelaamista normaalisti ilman bonuksia.
Päätös on lopullinen ja sen on tehnyt asiasta vastaava tiimi.
Mikäli sinulla on lisäkysymyksiä aiheesta, otathan meihin yhteyttä.
Mukavaa tiistaita.
Tää on kuitenki ollut niitä harvoja paikkoja mihin on tullut säännöllisesti deboiltua ilman bonuksiakin. Olisin ennemmin odottanut jotai erikois vip tarjouksia tai jotain, mut näin ne kiittää noin 10vuoden asiakkuudesta. Kiva vielä jos tää tarkottaa sitte koko betsson ryhmää niin meni aika monta hyvää kasinoo siinä sitte.
Eka viesti tälle foorumille, eli terve vaan kaikille seuraillut oon kyllä pidemmän aikaa ei ole ennen ollut tarvetta kirjotella, nyt vaan ärsytti sen verran et oli pakko avautua jonnekki.
-
stevehackett
- Vakioasiakas
- Viestit: 1247
- Liittynyt: 20 Touko 2014, 11:13
- Paikkakunta: Ekenäs
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Kyllä voi vaihtua tuuri ympäri 900 astetta vuorokaudessa jos 900 astetta olisi fyysisesti mahdollista... (riippuu mitä fysiikan lakia harjoittaa...)!
Eilen napsui kolmelta kasinolta yhteensä 4500€ kotiutus.
Onneksi puolet siitä saan vasta huomenna, kiitos Goliathin 48h...
Tänään depoja 1500€ kuudelle eri kassulle pelaten samaa kahta peliä, eli Tikiä ja Nappoleonia, mistä sain eiliset voitot, ja samoista peleistä perjantaina sain 1200€ nostoon Betssonilta.
Tänään ei ensimmäistäkään edes 100x voittoa mistään, eli siis käytännössä sukkana kaikki!!!
Foliohattu kohta päähän ja vaihdan himanetin puhelimen omaan IP:aan ja käytän sitä "modeemina"...
Tuntuu, että kaikki kasinot tietää, että juuri voittanut vtusti, tolle anneta mitään enää...
Oliskin noin...
Täytynee sijoitella rahaa sen kohta juodun kahden kuohuviinin lisäksi lisää kuohuviiniin!
Eikun Feikkauksen monivetoon ja muutama raha perjantain Eurojackpottiin, joka viimeksi tuli kuulemma Espooseen... nettiin... lähelle...
Eilen napsui kolmelta kasinolta yhteensä 4500€ kotiutus.
Onneksi puolet siitä saan vasta huomenna, kiitos Goliathin 48h...
Tänään depoja 1500€ kuudelle eri kassulle pelaten samaa kahta peliä, eli Tikiä ja Nappoleonia, mistä sain eiliset voitot, ja samoista peleistä perjantaina sain 1200€ nostoon Betssonilta.
Tänään ei ensimmäistäkään edes 100x voittoa mistään, eli siis käytännössä sukkana kaikki!!!
Foliohattu kohta päähän ja vaihdan himanetin puhelimen omaan IP:aan ja käytän sitä "modeemina"...
Tuntuu, että kaikki kasinot tietää, että juuri voittanut vtusti, tolle anneta mitään enää...
Oliskin noin...
Täytynee sijoitella rahaa sen kohta juodun kahden kuohuviinin lisäksi lisää kuohuviiniin!
Eikun Feikkauksen monivetoon ja muutama raha perjantain Eurojackpottiin, joka viimeksi tuli kuulemma Espooseen... nettiin... lähelle...
"Älä häiritse, mene töihin!"
-
finjil
- Vakioasiakas
- Viestit: 2572
- Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Tänään viking runecraftia sellaiset 4000 kierrosta ja turpaan tuli 800xbet verran. Ei siis yhtään mitään, pelkkää imuria. Bonuksia kyllä jaellut toista kymmentä mutta ei kertaakaan yli 100x. Hieno homma tää "varianssi"stevehackett kirjoitti: Tänään depoja 1500€ kuudelle eri kassulle pelaten samaa kahta peliä, eli Tikiä ja Nappoleonia, mistä sain eiliset voitot, ja samoista peleistä perjantaina sain 1200€ nostoon Betssonilta.
Tänään ei ensimmäistäkään edes 100x voittoa mistään, eli siis käytännössä sukkana kaikki!!!
-
nuera007
- Vakioasiakas
- Viestit: 480
- Liittynyt: 18 Touko 2012, 14:43
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
No joo ei ainakaan tosta Napoleonista kannata hetkeen mitään odottaa, ku on niin raju rulla.stevehackett kirjoitti:Kyllä voi vaihtua tuuri ympäri 900 astetta vuorokaudessa jos 900 astetta olisi fyysisesti mahdollista... (riippuu mitä fysiikan lakia harjoittaa...)!
Eilen napsui kolmelta kasinolta yhteensä 4500€ kotiutus.
Onneksi puolet siitä saan vasta huomenna, kiitos Goliathin 48h...
Tänään depoja 1500€ kuudelle eri kassulle pelaten samaa kahta peliä, eli Tikiä ja Nappoleonia, mistä sain eiliset voitot, ja samoista peleistä perjantaina sain 1200€ nostoon Betssonilta.
Tänään ei ensimmäistäkään edes 100x voittoa mistään, eli siis käytännössä sukkana kaikki!!!
Foliohattu kohta päähän ja vaihdan himanetin puhelimen omaan IP:aan ja käytän sitä "modeemina"...
Tuntuu, että kaikki kasinot tietää, että juuri voittanut vtusti, tolle anneta mitään enää...![]()
![]()
Oliskin noin...
Täytynee sijoitella rahaa sen kohta juodun kahden kuohuviinin lisäksi lisää kuohuviiniin!
Eikun Feikkauksen monivetoon ja muutama raha perjantain Eurojackpottiin, joka viimeksi tuli kuulemma Espooseen... nettiin... lähelle...
-
Anttoni
- Vakioasiakas
- Viestit: 2
- Liittynyt: 08 Touko 2016, 19:20
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
No nii selvis tossa perjantaina että betssonilta saadut bonusbannit koskee myös nordicbettiä.
No joo näin vähän arvelinkin. Se tässä vaan taas laittaa hiukan ärsytyskäyrää nousemaan, että
olin jo maanantaina voittanut tosta viimeviikon kampaniasta 50ilmaiskierrosta jotka piti tulla
perjantaina tilille. Eipä tullut kierroksia ja vastauksena tähän lähettivät ton saman sähköpostin
mikä tuli betssonilta tiistaina. Eli siis voivat täysin omavaltaisesti antaa bonusbannit kesken
kampanian ja tällä perusteella jättää voitetut palkinnot maksamatta. Onneksi omalla kohdalla
ei ollut kyse kuin hikisistä ilmaiskierroksista, mutta hieman hapan maku jäi täältäkin nyt sitte.
No joo näin vähän arvelinkin. Se tässä vaan taas laittaa hiukan ärsytyskäyrää nousemaan, että
olin jo maanantaina voittanut tosta viimeviikon kampaniasta 50ilmaiskierrosta jotka piti tulla
perjantaina tilille. Eipä tullut kierroksia ja vastauksena tähän lähettivät ton saman sähköpostin
mikä tuli betssonilta tiistaina. Eli siis voivat täysin omavaltaisesti antaa bonusbannit kesken
kampanian ja tällä perusteella jättää voitetut palkinnot maksamatta. Onneksi omalla kohdalla
ei ollut kyse kuin hikisistä ilmaiskierroksista, mutta hieman hapan maku jäi täältäkin nyt sitte.
-
finjil
- Vakioasiakas
- Viestit: 2572
- Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Toi uusi bluprintin primal megaways. Mahtava rulla. Päätin eilen testailla ja aivan samanlainen sukkana fyrkat vievä imuri se on kun kaikki muutkin bp:n rullat. 200xb kassa katosi aika hetkessä. Kerran pääsin bonukseen ja jotenkin se triggaili siinä ja yhteensä 25 free spinniä. Lopputulos 12xb. Kiitos ja näkemiin
-
Aerzi
- Vakioasiakas
- Viestit: 115
- Liittynyt: 23 Touko 2011, 19:01
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Testasin kans sen eilen, kassa meni sukkana ilman bonaria ja isoin voitto 4x bet.finjil kirjoitti:Toi uusi bluprintin primal megaways. Mahtava rulla. Päätin eilen testailla ja aivan samanlainen sukkana fyrkat vievä imuri se on kun kaikki muutkin bp:n rullat. 200xb kassa katosi aika hetkessä. Kerran pääsin bonukseen ja jotenkin se triggaili siinä ja yhteensä 25 free spinniä. Lopputulos 12xb. Kiitos ja näkemiin
-
hulikka
- Vakioasiakas
- Viestit: 931
- Liittynyt: 26 Marras 2013, 19:02
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
800xbet kassa baron samediin. 
Foliohattu on ja pysyy tiukasti päässä.
-
ZanTuuri
- Vakioasiakas
- Viestit: 396
- Liittynyt: 06 Huhti 2015, 15:24
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Vikings
3päivän 2-3k kierrost ei spinnejä... Tänään paril depol spinnejä:100 to 0.98 50x2 to 0.7&0.8 ja 30kierrost anto 0.12
Notta vieläkö kokeilis turnausta jos kääntys
Kylhän sen koht jotai annettava
3päivän 2-3k kierrost ei spinnejä... Tänään paril depol spinnejä:100 to 0.98 50x2 to 0.7&0.8 ja 30kierrost anto 0.12
Notta vieläkö kokeilis turnausta jos kääntys
Kylhän sen koht jotai annettava