Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Uutiset, uudet pelit ja muu vastaava
Karppane
Vakioasiakas
Viestit: 130
Liittynyt: 09 Tammi 2018, 14:36

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Karppane »

ZanTuuri kirjoitti:Vikings :evil:
3päivän 2-3k kierrost ei spinnejä... Tänään paril depol spinnejä:100 to 0.98 50x2 to 0.7&0.8 ja 30kierrost anto 0.12 :lol:
Notta vieläkö kokeilis turnausta jos kääntys :roll:
Kylhän sen koht jotai annettava :?:
Itellä rupes vähän korventamaan, kun piiiitkän odotuksen jälkeen sai spinnit tuossa pelissä. No tietenkin ajattelin että vähintään se 100x antaa. Paskat. Puhtaat nollat taulussa spinnien jälkeen. Siis miten tuo on edes mahdollista tuossa bonuspelissä. Ei pitäis ohjelmoijien edes piruuttaan tehdä mahdolliseksi nolla tulosta esittää free spinnien muodossa tai edes alle 30x. :nono:

finjil
Vakioasiakas
Viestit: 2572
Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja finjil »

Karppane kirjoitti:
ZanTuuri kirjoitti:Vikings :evil:
3päivän 2-3k kierrost ei spinnejä... Tänään paril depol spinnejä:100 to 0.98 50x2 to 0.7&0.8 ja 30kierrost anto 0.12 :lol:
Notta vieläkö kokeilis turnausta jos kääntys :roll:
Kylhän sen koht jotai annettava :?:
Itellä rupes vähän korventamaan, kun piiiitkän odotuksen jälkeen sai spinnit tuossa pelissä. No tietenkin ajattelin että vähintään se 100x antaa. Paskat. Puhtaat nollat taulussa spinnien jälkeen. Siis miten tuo on edes mahdollista tuossa bonuspelissä. Ei pitäis ohjelmoijien edes piruuttaan tehdä mahdolliseksi nolla tulosta esittää free spinnien muodossa tai edes alle 30x. :nono:
Vihdoin ja viimein pääsin spinneille ja rupes vähän kädet jo syyhyymään kun nähny näitä tonnihittejä. Lopputulos 8x bet :D

Keke78
Vakioasiakas
Viestit: 219
Liittynyt: 20 Huhti 2013, 10:58

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Keke78 »

Shaatana että tuo Jammin Jars voi viedä ihmiseltä hermot.

Triggeri tuli silleen että oli 3 purkkia peräkkain oikeassa alanurkassa + neljäs hoodeilla.

Triggeri kierroksella kertoimet 2,5,5,6 ja purkit pyörivät suht lähellä toisiaan koko bonarin ajan mutta silti vaan 200x.

Viimeisellä kierroksella 2 purkkia viereikkäin ja kolmas yhden blockin päässä ja kertoimet 10,10,15 ja totaalinen huti....

En ymmärrä että miten tuo on edes mahdollista että ei osu mitään kun 2 purkkia viereikkäin ja kolmas yhden ruudun päässä.

Lima
Vakioasiakas
Viestit: 229
Liittynyt: 25 Maalis 2015, 06:24
Paikkakunta: Kuoppa

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Lima »

Fat Santa ei kyllä mikään Fat Rabbit kopio ole, featureostoilla avg-voitto n. 2x bet, jos tulee kolme kakkua triggeriin niin voi suosiolla sulkea läppärin, kun ei level kakkoselle ole mitään mahdollisuuksia.
Jokainen voitto on tulevaisuuden tappio.

Immortal romanssi
Vakioasiakas
Viestit: 144
Liittynyt: 06 Tammi 2015, 00:30

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Immortal romanssi »

Hieman enemmän oli toiveissa :(

Kuva

Ja yllättäen noiden jälkeen ei featuren featurea loppu reissulla.

finjil
Vakioasiakas
Viestit: 2572
Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja finjil »

Pakko oli tota blueprintin buffalo megawaysia kokeilla kun siinä kuulemma potentiaalia on. 10 peräkkäistä bonusostoa ja paras tulos 1.9x bonusoston summa. Ei siinä vielä mitään, mutta kahteen kertaan heitti ne parhaat arvontakuviot eli 15 spinniä alkaen kympin kertoimella. Ekalla setillä 1.1x ja toisella 1.9x osto. Sairas varianssi tai sitten koko roska on taas sitä luokkaa, että yksi miljoonasta jää joskus edes jotenkin järkevästi voitolle tosta.

turunparoni
Vakioasiakas
Viestit: 9
Liittynyt: 17 Loka 2017, 19:46

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja turunparoni »

Itsellä oli hieno cassupäivä eilen/tänään talletus 20€ siihen 100% bonari. Kierrätys läpi kaikkia eri pelejä pelaillen saldo 780 sen jälkeen, ja nostoon. Viesti casinolta että,olin pelannut kiellettyä peliä bonusrahalla. Palauttivat 20€ pelitilille sillä sitten 4kierrosta starburstia vitosen paukulla. Ei vituta ei yhtään. Ois ehkä tarvinnut bonus säännöt lukea tarkasti.Perkele. Vittu että voi vituttaa..

Pelihullu
Vakioasiakas
Viestit: 1650
Liittynyt: 11 Marras 2010, 21:41

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Pelihullu »

Parhaissa casinoissa ei edes ole mitään kiellettyjä pelejä... Eli en mun tarvi koskaan miettiä onko toi slotti nyt kielettyjen listalla.
EASY COME, EASY GO

finjil
Vakioasiakas
Viestit: 2572
Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja finjil »

turunparoni kirjoitti:Itsellä oli hieno cassupäivä eilen/tänään talletus 20€ siihen 100% bonari. Kierrätys läpi kaikkia eri pelejä pelaillen saldo 780 sen jälkeen, ja nostoon. Viesti casinolta että,olin pelannut kiellettyä peliä bonusrahalla. Palauttivat 20€ pelitilille sillä sitten 4kierrosta starburstia vitosen paukulla. Ei vituta ei yhtään. Ois ehkä tarvinnut bonus säännöt lukea tarkasti.Perkele. ***** että voi vituttaa..
Eipä tossa mikään auta. Itseä on aina vituttanut se, että kasinot käyttää tuota restricted games-listaa miinana sen sijaan, että voisivat blokata "kielletyt" slotit ihan vaan kierrättämään 0% . No tätä tää on ja tulee jatkossakin olemaan. Onneksi osa kasinoista sentään tekee tuota etteivät aseta kiellettyjä pelejä vaan niille on vain annettu 0% wagerointi

-Dist
Vakioasiakas
Viestit: 854
Liittynyt: 15 Loka 2011, 17:28

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja -Dist »

En oo paljon tota Reactoonz peliä pelannu et voi olla ehkä ihan peruskauraa mut pisti hieman vituttaa ku vihdoin sai tuon Gargatoonin ulos 0,6 patilla ja voittoa vajaa 20e .. eli alle 40x bet? mit vit? sit streamaajat jne vetelee tosta 1000x+ tosta vaan ..

Vastaa Viestiin