Itellä rupes vähän korventamaan, kun piiiitkän odotuksen jälkeen sai spinnit tuossa pelissä. No tietenkin ajattelin että vähintään se 100x antaa. Paskat. Puhtaat nollat taulussa spinnien jälkeen. Siis miten tuo on edes mahdollista tuossa bonuspelissä. Ei pitäis ohjelmoijien edes piruuttaan tehdä mahdolliseksi nolla tulosta esittää free spinnien muodossa tai edes alle 30x.ZanTuuri kirjoitti:Vikings![]()
3päivän 2-3k kierrost ei spinnejä... Tänään paril depol spinnejä:100 to 0.98 50x2 to 0.7&0.8 ja 30kierrost anto 0.12![]()
Notta vieläkö kokeilis turnausta jos kääntys![]()
Kylhän sen koht jotai annettava
Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
-
Karppane
- Vakioasiakas
- Viestit: 130
- Liittynyt: 09 Tammi 2018, 14:36
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
-
finjil
- Vakioasiakas
- Viestit: 2572
- Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Vihdoin ja viimein pääsin spinneille ja rupes vähän kädet jo syyhyymään kun nähny näitä tonnihittejä. Lopputulos 8x betKarppane kirjoitti:Itellä rupes vähän korventamaan, kun piiiitkän odotuksen jälkeen sai spinnit tuossa pelissä. No tietenkin ajattelin että vähintään se 100x antaa. Paskat. Puhtaat nollat taulussa spinnien jälkeen. Siis miten tuo on edes mahdollista tuossa bonuspelissä. Ei pitäis ohjelmoijien edes piruuttaan tehdä mahdolliseksi nolla tulosta esittää free spinnien muodossa tai edes alle 30x.ZanTuuri kirjoitti:Vikings![]()
3päivän 2-3k kierrost ei spinnejä... Tänään paril depol spinnejä:100 to 0.98 50x2 to 0.7&0.8 ja 30kierrost anto 0.12![]()
Notta vieläkö kokeilis turnausta jos kääntys![]()
Kylhän sen koht jotai annettava
-
Keke78
- Vakioasiakas
- Viestit: 219
- Liittynyt: 20 Huhti 2013, 10:58
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Shaatana että tuo Jammin Jars voi viedä ihmiseltä hermot.
Triggeri tuli silleen että oli 3 purkkia peräkkain oikeassa alanurkassa + neljäs hoodeilla.
Triggeri kierroksella kertoimet 2,5,5,6 ja purkit pyörivät suht lähellä toisiaan koko bonarin ajan mutta silti vaan 200x.
Viimeisellä kierroksella 2 purkkia viereikkäin ja kolmas yhden blockin päässä ja kertoimet 10,10,15 ja totaalinen huti....
En ymmärrä että miten tuo on edes mahdollista että ei osu mitään kun 2 purkkia viereikkäin ja kolmas yhden ruudun päässä.
Triggeri tuli silleen että oli 3 purkkia peräkkain oikeassa alanurkassa + neljäs hoodeilla.
Triggeri kierroksella kertoimet 2,5,5,6 ja purkit pyörivät suht lähellä toisiaan koko bonarin ajan mutta silti vaan 200x.
Viimeisellä kierroksella 2 purkkia viereikkäin ja kolmas yhden blockin päässä ja kertoimet 10,10,15 ja totaalinen huti....
En ymmärrä että miten tuo on edes mahdollista että ei osu mitään kun 2 purkkia viereikkäin ja kolmas yhden ruudun päässä.
-
Lima
- Vakioasiakas
- Viestit: 229
- Liittynyt: 25 Maalis 2015, 06:24
- Paikkakunta: Kuoppa
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Fat Santa ei kyllä mikään Fat Rabbit kopio ole, featureostoilla avg-voitto n. 2x bet, jos tulee kolme kakkua triggeriin niin voi suosiolla sulkea läppärin, kun ei level kakkoselle ole mitään mahdollisuuksia.
Jokainen voitto on tulevaisuuden tappio.
-
Immortal romanssi
- Vakioasiakas
- Viestit: 144
- Liittynyt: 06 Tammi 2015, 00:30
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Hieman enemmän oli toiveissa

Ja yllättäen noiden jälkeen ei featuren featurea loppu reissulla.

Ja yllättäen noiden jälkeen ei featuren featurea loppu reissulla.
-
finjil
- Vakioasiakas
- Viestit: 2572
- Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Pakko oli tota blueprintin buffalo megawaysia kokeilla kun siinä kuulemma potentiaalia on. 10 peräkkäistä bonusostoa ja paras tulos 1.9x bonusoston summa. Ei siinä vielä mitään, mutta kahteen kertaan heitti ne parhaat arvontakuviot eli 15 spinniä alkaen kympin kertoimella. Ekalla setillä 1.1x ja toisella 1.9x osto. Sairas varianssi tai sitten koko roska on taas sitä luokkaa, että yksi miljoonasta jää joskus edes jotenkin järkevästi voitolle tosta.
-
turunparoni
- Vakioasiakas
- Viestit: 9
- Liittynyt: 17 Loka 2017, 19:46
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Itsellä oli hieno cassupäivä eilen/tänään talletus 20€ siihen 100% bonari. Kierrätys läpi kaikkia eri pelejä pelaillen saldo 780 sen jälkeen, ja nostoon. Viesti casinolta että,olin pelannut kiellettyä peliä bonusrahalla. Palauttivat 20€ pelitilille sillä sitten 4kierrosta starburstia vitosen paukulla. Ei vituta ei yhtään. Ois ehkä tarvinnut bonus säännöt lukea tarkasti.Perkele. Vittu että voi vituttaa..
-
Pelihullu
- Vakioasiakas
- Viestit: 1650
- Liittynyt: 11 Marras 2010, 21:41
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Parhaissa casinoissa ei edes ole mitään kiellettyjä pelejä... Eli en mun tarvi koskaan miettiä onko toi slotti nyt kielettyjen listalla.
EASY COME, EASY GO
-
finjil
- Vakioasiakas
- Viestit: 2572
- Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Eipä tossa mikään auta. Itseä on aina vituttanut se, että kasinot käyttää tuota restricted games-listaa miinana sen sijaan, että voisivat blokata "kielletyt" slotit ihan vaan kierrättämään 0% . No tätä tää on ja tulee jatkossakin olemaan. Onneksi osa kasinoista sentään tekee tuota etteivät aseta kiellettyjä pelejä vaan niille on vain annettu 0% wagerointiturunparoni kirjoitti:Itsellä oli hieno cassupäivä eilen/tänään talletus 20€ siihen 100% bonari. Kierrätys läpi kaikkia eri pelejä pelaillen saldo 780 sen jälkeen, ja nostoon. Viesti casinolta että,olin pelannut kiellettyä peliä bonusrahalla. Palauttivat 20€ pelitilille sillä sitten 4kierrosta starburstia vitosen paukulla. Ei vituta ei yhtään. Ois ehkä tarvinnut bonus säännöt lukea tarkasti.Perkele. ***** että voi vituttaa..
-
-Dist
- Vakioasiakas
- Viestit: 854
- Liittynyt: 15 Loka 2011, 17:28
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
En oo paljon tota Reactoonz peliä pelannu et voi olla ehkä ihan peruskauraa mut pisti hieman vituttaa ku vihdoin sai tuon Gargatoonin ulos 0,6 patilla ja voittoa vajaa 20e .. eli alle 40x bet? mit vit? sit streamaajat jne vetelee tosta 1000x+ tosta vaan ..