Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Uutiset, uudet pelit ja muu vastaava
Aerzi
Vakioasiakas
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Touko 2011, 19:01

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Aerzi »

finjil kirjoitti:
turunparoni kirjoitti:Itsellä oli hieno cassupäivä eilen/tänään talletus 20€ siihen 100% bonari. Kierrätys läpi kaikkia eri pelejä pelaillen saldo 780 sen jälkeen, ja nostoon. Viesti casinolta että,olin pelannut kiellettyä peliä bonusrahalla. Palauttivat 20€ pelitilille sillä sitten 4kierrosta starburstia vitosen paukulla. Ei vituta ei yhtään. Ois ehkä tarvinnut bonus säännöt lukea tarkasti.Perkele. ***** että voi vituttaa..
Eipä tossa mikään auta. Itseä on aina vituttanut se, että kasinot käyttää tuota restricted games-listaa miinana sen sijaan, että voisivat blokata "kielletyt" slotit ihan vaan kierrättämään 0% . No tätä tää on ja tulee jatkossakin olemaan. Onneksi osa kasinoista sentään tekee tuota etteivät aseta kiellettyjä pelejä vaan niille on vain annettu 0% wagerointi
Joissakin paikoissa kielletyt pelit on blokattu niin että niitä ei edes ylipäätään voi rullata bonusrahalla. Toi 0% kierrätys kans hyvä. Kaikkihan vois tehä näin, mut jotkut haluaa pitää niitä miinoina. En tiedä voisko esim. MGA vaatia lisenssin ehdoissa tätä? Varsinkin uudemmille pelaajille tosi paha miina.

hulikka
Vakioasiakas
Viestit: 931
Liittynyt: 26 Marras 2013, 19:02

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja hulikka »

Aerzi kirjoitti:
finjil kirjoitti:
turunparoni kirjoitti:Itsellä oli hieno cassupäivä eilen/tänään talletus 20€ siihen 100% bonari. Kierrätys läpi kaikkia eri pelejä pelaillen saldo 780 sen jälkeen, ja nostoon. Viesti casinolta että,olin pelannut kiellettyä peliä bonusrahalla. Palauttivat 20€ pelitilille sillä sitten 4kierrosta starburstia vitosen paukulla. Ei vituta ei yhtään. Ois ehkä tarvinnut bonus säännöt lukea tarkasti.Perkele. ***** että voi vituttaa..
Eipä tossa mikään auta. Itseä on aina vituttanut se, että kasinot käyttää tuota restricted games-listaa miinana sen sijaan, että voisivat blokata "kielletyt" slotit ihan vaan kierrättämään 0% . No tätä tää on ja tulee jatkossakin olemaan. Onneksi osa kasinoista sentään tekee tuota etteivät aseta kiellettyjä pelejä vaan niille on vain annettu 0% wagerointi
Joissakin paikoissa kielletyt pelit on blokattu niin että niitä ei edes ylipäätään voi rullata bonusrahalla. Toi 0% kierrätys kans hyvä. Kaikkihan vois tehä näin, mut jotkut haluaa pitää niitä miinoina. En tiedä voisko esim. MGA vaatia lisenssin ehdoissa tätä? Varsinkin uudemmille pelaajille tosi paha miina.
No siis kyllähän noi kielletyt pelit PITÄISI olla estetty, jos niitä ei kerta saa pelata! Pellecasinot kyllä tykkää imaista voitot ja sanoa perään hähähää.
Foliohattu on ja pysyy tiukasti päässä.

finjil
Vakioasiakas
Viestit: 2572
Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja finjil »

Pakko taas ihmetellä kun vuodesta toiseen tuntuu sama tuuri käyvän. Ensin vedät 2000 rundia slotissa ja tasaista nousua. Kun kivasti voitolla niin panostat tuplasti ylöspäin. Kas kummaa jakelut loppuu kun seinään ja kaikki imee sukkana muutaman sadan kierroksen aikana. Jos satut jollain ilveellä bonuksen tän sukkarunin aikana saamaan niin se pommin varmasti antaa puhtaat nollat tai max. 10x bet. No mulla on ilmeisen huono tuuri jatkuvasti tän satumaisen "varianssin" kanssa.

stevehackett
Vakioasiakas
Viestit: 1247
Liittynyt: 20 Touko 2014, 11:13
Paikkakunta: Ekenäs

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja stevehackett »

Olipa kiva pitkästä aikaa voittaa Videoslotsin ilmainen battle.
Pelinä oli näitä uusimpia 0,2€ pelejä sentään eikä mikään hikinen Thunderkick...
No sadalla ilmaisella 20€ spinneillä tuli sitten 3,8€! Oikeesti!! Loppu depot tänne ikuiseksi ajaksi!

Kuva
"Älä häiritse, mene töihin!"

finjil
Vakioasiakas
Viestit: 2572
Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja finjil »

Neljä battlevoittoa osunut itselle koko aikana kun tuolla olen pelannut
Eka irtos viime vuonna Super flipistä (5 scatteria näytti riittävän)
toinen tänä keväänä aztec idolsista ja nyt on kaks voittoa osunut kuukauden sisään. Eka reactoonzista ja toka 7 sinsistä.

Kakkos ja kolmospaikkoja sitten jo vähän isompi liuta.

Ei noilla spinneillä nyt mitään järkevää ole onnistunut takomaan mutta samaa arpapeliähän se aina on kun voitot jaetaan spinnen muodossa

Kerran tuli napattua kolmospaikka wonkysta ja niillä 50 spinniä. Voittoa tuli 1,20e. Silloin pisti jo vähän syljettämään. :D

Immortal romanssi
Vakioasiakas
Viestit: 144
Liittynyt: 06 Tammi 2015, 00:30

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Immortal romanssi »

Taitaa olla pelit vähintään tältä vuodelta siinä, ei jumalauta kun mummopanoksilla (0.6-1€) pelatessa nyt jo varmaan viides reissu kun päälle 200e kassa spinnittömänä kuoppana. Äsken mm. hieno MrGreenin depo, 100€ kassa ja taisi isoin voitto koko helvetin reissulla olla 6€ kun satkun sai menemään.

hulikka
Vakioasiakas
Viestit: 931
Liittynyt: 26 Marras 2013, 19:02

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja hulikka »

Onneksi tuli luettua ne uudet bonusehdot:

"Hei Huli

Kuinka voin olla avuksi?

Terve. Haluan sulkea tilini

Harri

Ikävä kuulla että haluat sulkea tilisi meillä. Onko kenties jokin erityinen syy, miksi haluat sulkea tilisi, tai olisimmeko voineet tehdä jotakin paremmin?

Olisitte mutta teitte asiat huonommin, kun teitte uudet bonussäännöt.

Harri

Ok. Onko se syy tilisi sulkemiseen?

Kyllä! Ei ole mitään järkeä pelata, kun toisilla casinoilla ehdot on HUOMATTAVASTI paremmat."

Ps. Voodoo dreams/Ny Spins casino muutti kierrätyssäännöksi 30xd+b
Foliohattu on ja pysyy tiukasti päässä.

stevehackett
Vakioasiakas
Viestit: 1247
Liittynyt: 20 Touko 2014, 11:13
Paikkakunta: Ekenäs

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja stevehackett »

Outoa, ettei ketään ole vituttanut pitkään aikaa...
No mulla ainakin alkaa palaa hihat PUSH'n peleihin, kun jatkuvasti saa re-bootata pelit, kun tulee joku hemmetin error tai jää muuten vaan jumiin...
Sama homma casinosta tai selaimesta riippumatta.
Itse pelaan vain Tiki Tumblea ja Blaze of Ra'ta, mutta joka ainut kerta tulee jotain häikkää.
Ei siinä mitään, peli jatkuu kyllä aina boottaamisen jälkeen, mutta saisivat tehdä jotain asialle...
"Älä häiritse, mene töihin!"

Karppane
Vakioasiakas
Viestit: 130
Liittynyt: 09 Tammi 2018, 14:36

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Karppane »

stevehackett kirjoitti:Outoa, ettei ketään ole vituttanut pitkään aikaa...
No mulla ainakin alkaa palaa hihat PUSH'n peleihin, kun jatkuvasti saa re-bootata pelit, kun tulee joku hemmetin error tai jää muuten vaan jumiin...
Sama homma casinosta tai selaimesta riippumatta.
Itse pelaan vain Tiki Tumblea ja Blaze of Ra'ta, mutta joka ainut kerta tulee jotain häikkää.
Ei siinä mitään, peli jatkuu kyllä aina boottaamisen jälkeen, mutta saisivat tehdä jotain asialle...
Sama ongelma täällä. Erittäin ärsyttävää, kun joka kymmenes pyöräytys heittää yhteysongelmaa. Ajattelin, että vain omassa netissä jotain häikkää, mutta taitaa olla muillakin.

Flames
Vakioasiakas
Viestit: 664
Liittynyt: 07 Elo 2008, 03:08

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Flames »

stevehackett kirjoitti:Outoa, ettei ketään ole vituttanut pitkään aikaa...
No mulla ainakin alkaa palaa hihat PUSH'n peleihin, kun jatkuvasti saa re-bootata pelit, kun tulee joku hemmetin error tai jää muuten vaan jumiin...
Sama homma casinosta tai selaimesta riippumatta.
Itse pelaan vain Tiki Tumblea ja Blaze of Ra'ta, mutta joka ainut kerta tulee jotain häikkää.
Ei siinä mitään, peli jatkuu kyllä aina boottaamisen jälkeen, mutta saisivat tehdä jotain asialle...
Kyllä vituttaa, mutta jos meikäläinen skriivaisi tänne aina kun vituttaa, niin 90% tästä ketjusta olisi minun viestejä.

Vastaa Viestiin