Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Uutiset, uudet pelit ja muu vastaava
Ergopro
Ylläpitäjä
Viestit: 4576
Liittynyt: 24 Huhti 2008, 09:58
Paikkakunta: Utopia

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Ergopro »

kahvikuppi kirjoitti:Muuten mikä ***** pleijerin suojelu täällä on menossa?! Jätkä ite vetää ihan täyttä ******, sit kun sille vastaa samalla mitalla niin tekstit poistetaan vaikka olis vitutusketju. Siis mitä ****** työ sekoilette? ja muidenko pitäs hiljaa hyväksyä pleijerin p*skapuheet vittujumalauta. Häh?! *******!!! :wtf:
Pleijerin viestitkin poistetaan jos ne ovat samaa kaliiberia.
Sama kuka ne kirjoittaa. Jokainen viesti vastedes jossa hyökätään ketä hyvänsä jäsentä kohtaan ilman provosointia tullaan poistamaan. Oli sitten kohteena pleijeri tai kahvikuppi.
Ei ole tarkoitus tehdä tästä mestasta enää mitään lastentarhan ja Suomi24 risteytystä jatkossa. Jos tekee mieli postata paskaa ja vittuilua niin sen voi tehdä jossain muualla.
Casinofoorumi.com

Ergopro
Ylläpitäjä
Viestit: 4576
Liittynyt: 24 Huhti 2008, 09:58
Paikkakunta: Utopia

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Ergopro »

Finer Reels of Life... :roll:
Oli astetta paskemmat rullat...350--->0 sukkana.
Isoin voitto spinneillä, niistä total 7.80€ 1.50€ betsillä.
Tuota isompaa voittoa ei näkynyt, ei uusia spinnejä eikä yhtäkään wild celebrationia.
Brutaali rulla...pääsee estolistalle... :mrgreen:
Casinofoorumi.com

tonttu-
Vakioasiakas
Viestit: 13
Liittynyt: 15 Tammi 2013, 15:44

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja tonttu- »

Ergopro kirjoitti:Finer Reels of Life... :roll:
Oli astetta paskemmat rullat...350--->0 sukkana.
Isoin voitto spinneillä, niistä total 7.80€ 1.50€ betsillä.
Tuota isompaa voittoa ei näkynyt, ei uusia spinnejä eikä yhtäkään wild celebrationia.
Brutaali rulla...pääsee estolistalle... :mrgreen:
Tää on kyllä, TheBigE tuntuu nyt vetävän sitten kaikkien voitot.. :roll:

TheBigE
Vakioasiakas
Viestit: 612
Liittynyt: 04 Marras 2012, 20:51

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja TheBigE »

Eilen cinema kasino 480 kotiin tänään Red flush 470 kotiin 95% pelasin Finestia :o kummatkin 20e depolla ja 100% bonarilla aivan karmeessa koukussa... :mrgreen:
Vituix menee kuitenkin.... Vai napsuuko sittenkin?!

Kontso
Vakioasiakas
Viestit: 259
Liittynyt: 28 Elo 2012, 09:22

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Kontso »

TheBigE kirjoitti:Eilen cinema kasino 480 kotiin tänään Red flush 470 kotiin 95% pelasin Finestia :o kummatkin 20e depolla ja 100% bonarilla aivan karmeessa koukussa... :mrgreen:
Tämmöiset viestit v*tuttaa! :evil:
Ite tein alkukuusta muutaman 20 e depon eri kasinoille ja lähes pelkästään tota pelasin. Ei mennyt montaa minuuttia per depo, kun oli jo tili tyhjä vaikka veti 0,3-0,6 e patilla.

No hyvä kuitenkin että jotkut tosta voittoja saa..

rusaki
Vakioasiakas
Viestit: 2372
Liittynyt: 29 Tammi 2012, 11:12

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja rusaki »

Kontso kirjoitti:
TheBigE kirjoitti:Eilen cinema kasino 480 kotiin tänään Red flush 470 kotiin 95% pelasin Finestia :o kummatkin 20e depolla ja 100% bonarilla aivan karmeessa koukussa... :mrgreen:
Tämmöiset viestit v*tuttaa! :evil:
Ite tein alkukuusta muutaman 20 e depon eri kasinoille ja lähes pelkästään tota pelasin. Ei mennyt montaa minuuttia per depo, kun oli jo tili tyhjä vaikka veti 0,3-0,6 e patilla.

No hyvä kuitenkin että jotkut tosta voittoja saa..
Luitko ergon ylemmän viestin :D luulis ettei ainkaan ihan niin paljon vituttais. Itelläkin meni tuohon rullaan yhtenä iltana 420€ 0,9-1,5€ pateilla.

kahvikuppi
Vakioasiakas
Viestit: 81
Liittynyt: 26 Huhti 2012, 19:41

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja kahvikuppi »

Ergopro kirjoitti:... Jos tekee mieli postata ****** ja **** niin sen voi tehdä jossain muualla.
:D mutta eihän ****** aiheuttaja sillon tiedä että sen paskatekstit ja lässytykset repii hermoja jos menen suoli24:selle huutamaan :ugeek:

Ergo ei ole vasemmalla eikä oikealla, vaan hän on keskustalainen maaseudun asialla :mrgreen:

Ei mulla muuta nyt aiheeseen lisättävää, rullat on pyöriny kohtalaisesti niin sekään ei vituta. Kokous päätetty.

PaavoPesusieni
Vakioasiakas
Viestit: 71
Liittynyt: 21 Touko 2012, 11:22

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja PaavoPesusieni »

Vitun ray, 100e kesti ehkä 5min, ei antanut voittoja mikään kone potissa.
Tarkotushan oli taas kokeilla kympillä mutta sillä ei mitään voittoa saanut niin eihän sitä voinut lopettaa siihen....

Setämies
Uhkapeluri
Viestit: 2063
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 10:01

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Setämies »

luulis sulla olevan rahaa vaikka tonttu sinne survoa ilman ketutusta :mrgreen:

PaavoPesusieni
Vakioasiakas
Viestit: 71
Liittynyt: 21 Touko 2012, 11:22

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja PaavoPesusieni »

Aivan sama vaikka oliskin varaa, kyllä se vituttaa kun ei pääse tuplailemaan ja rahat imetään parissa minuutissa.

Vastaa Viestiin