Sivu 1040/1345
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Lähetetty: 12 Loka 2016, 17:10
Kirjoittaja finjil
siipe kirjoitti:
ehkä tavan tallaajille ei näytä kaikkia virallisia dokumentteja
kuinka noin yleensä suhtaudut viranomaisiin esim. uskotko kotimaisten lainvalvojien tai veroviranomaisten noudattavan laissa säädettyjä pykäliä vai sooloilevatko täysin mielensä mukaan?
Vastaus kysymykseesi: En usko. Eiköhän tässä ole jo tullut tarpeeksi esimerkkiä kun viikottain saat lukea ihan vasemmistolaisia päivälehtiä myöten kuinka jotain virkamiestä aina epäillään jostain ja kuinka taas poliisi on urkkinut jotain. Sopivasti kaikki jemmataan suurelta yleisöltä kun on tarpeeksi iso kiho kyseessä. Mun unelmayhteiskunnassa tuota ei tapahdu. Se korruptio on kuule paljon syvempänä mitä edes tajuat. Mitä nyt juttuja maltan viranomaisista olen lukenut niin rahalla saa ja hevosellä pääsee. Suome lainvalvojat on pientä tuohon verrattuna

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Lähetetty: 12 Loka 2016, 17:19
Kirjoittaja siipe
finjil kirjoitti:
Vastaus kysymykseesi: En usko. Eiköhän tässä ole jo tullut tarpeeksi esimerkkiä kun viikottain saat lukea ihan vasemmistolaisia päivälehtiä myöten kuinka jotain virkamiestä aina epäillään jostain ja kuinka taas poliisi on urkkinut jotain. Sopivasti kaikki jemmataan suurelta yleisöltä kun on tarpeeksi iso kiho kyseessä. Mun unelmayhteiskunnassa tuota ei tapahdu. Se korruptio on kuule paljon syvempänä mitä edes tajuat. Mitä nyt juttuja maltan viranomaisista olen lukenut niin rahalla saa ja hevosellä pääsee. Suome lainvalvojat on pientä tuohon verrattuna

kuitenkin talletat vapaaehtoisesti rahaa näihin puljuihin jotka mielestäsi täysin mielivaltaisesti säätelevät rahavirtojaan pelaajilta sisään ja pelaajille ulos?
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Lähetetty: 12 Loka 2016, 17:29
Kirjoittaja finjil
siipe kirjoitti:
kuitenkin talletat vapaaehtoisesti rahaa näihin puljuihin jotka mielestäsi täysin mielivaltaisesti säätelevät rahavirtojaan pelaajilta sisään ja pelaajille ulos?
Niin? Eiköhän moni tee sitä. Totuuttahan ei kukaan tiedä ja sillähän koko kulissi pyörii. Se on se usko voitolliseen peliin. Ei kukaan depoile jos tietäisi häviävänsä.
Jos kaivelet tätä foorumia niin löydät aika paljon ihan kasinon suunnasta tullutta informaatiota. Joskus oli joku kasino kertoillut, että pitää netentille lähettää pyyntö, jotta ne free spinnit tulevat. Toinen kassu taas antaa instana. Vähän ristiriitaista. Oli myös tapaus missä kasinon aspa kertoili, että esimerkiksi mega fortunessa ei voi ilmaiskierroksilla edes voittaa jackpottia. Oli myös keissi missä kasino antoi kaikille pelaajilleen ilmaisen bonuskierroksen jne. Näitä vois jatkaa pitkän aikaa jos jaksaisi kaivella mutta alkaa toi puhtaan varianssin unelma vähän rapistua kun selkeästi näkee, että kasinot itse pystyy vaikuttamaan pelien sisältöön.
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Lähetetty: 12 Loka 2016, 17:32
Kirjoittaja gamer1
finjil kirjoitti:siipe kirjoitti:
ehkä tavan tallaajille ei näytä kaikkia virallisia dokumentteja
kuinka noin yleensä suhtaudut viranomaisiin esim. uskotko kotimaisten lainvalvojien tai veroviranomaisten noudattavan laissa säädettyjä pykäliä vai sooloilevatko täysin mielensä mukaan?
Vastaus kysymykseesi: En usko. Eiköhän tässä ole jo tullut tarpeeksi esimerkkiä kun viikottain saat lukea ihan vasemmistolaisia päivälehtiä myöten kuinka jotain virkamiestä aina epäillään jostain ja kuinka taas poliisi on urkkinut jotain. Sopivasti kaikki jemmataan suurelta yleisöltä kun on tarpeeksi iso kiho kyseessä. Mun unelmayhteiskunnassa tuota ei tapahdu. Se korruptio on kuule paljon syvempänä mitä edes tajuat. Mitä nyt juttuja maltan viranomaisista olen lukenut niin rahalla saa ja hevosellä pääsee. Suome lainvalvojat on pientä tuohon verrattuna

Tässä vaiheessa olisi varmaan hyvä muistuttaa, että pelit eivät ole kasinokohtaisia ja homma ei ole mitään Maltan pienen puljun juttuja. Samalla joudut epäilemään finanssivalvontaa UK+Ruotsi+Norja näin heti mitä tuli mieleen, missä pörsseissä toimii nämä kusettajat. Samalla epäiltävä kyseisten valtioiden viranomaistoimintaa.
Lisäksi sinun on epäiltävä, että tässä suuressa kusetuksessa on mukana vielä näistä riippumaton taho
http://www.ecogra.org/ata/our_clients.php" onclick="window.open(this.href);return false;, joka testaa ja valvoo toimintaa.
En vain nyt oikeasti ymmärrä, mistä tuo epäluottamus järjestelmiä kohtaan syntyy ja pysyy yllä. Eikö itsestäsi tunnu hieman järjettömältä, että taustalla on maailmanlaajuinen kusetus eri organisaatioiden yhteistyönä vain sen takia, että sinulle sattuu tulemaan epätodennäköisiä "imurijaksoja"? Ennen kaikkea jos miettii, että lähtökohtaisesti he (peliala) ovat aina kertoneet, että sinä häviät näissä ja he voittavat

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Lähetetty: 12 Loka 2016, 17:38
Kirjoittaja gamer1
finjil kirjoitti:siipe kirjoitti:
kuitenkin talletat vapaaehtoisesti rahaa näihin puljuihin jotka mielestäsi täysin mielivaltaisesti säätelevät rahavirtojaan pelaajilta sisään ja pelaajille ulos?
Niin? Eiköhän moni tee sitä. Totuuttahan ei kukaan tiedä ja sillähän koko kulissi pyörii. Se on se usko voitolliseen peliin. Ei kukaan depoile jos tietäisi häviävänsä.
Jos kaivelet tätä foorumia niin löydät aika paljon ihan kasinon suunnasta tullutta informaatiota. Joskus oli joku kasino kertoillut, että pitää netentille lähettää pyyntö, jotta ne free spinnit tulevat. Toinen kassu taas antaa instana. Vähän ristiriitaista. Oli myös tapaus missä kasinon aspa kertoili, että esimerkiksi mega fortunessa ei voi ilmaiskierroksilla edes voittaa jackpottia. Oli myös keissi missä kasino antoi kaikille pelaajilleen ilmaisen bonuskierroksen jne. Näitä vois jatkaa pitkän aikaa jos jaksaisi kaivella mutta alkaa toi puhtaan varianssin unelma vähän rapistua kun selkeästi näkee, että kasinot itse pystyy vaikuttamaan pelien sisältöön.
https://www.netent.com/en/back-office/" onclick="window.open(this.href);return false;
Miten näitä nyt voi selittää, kun näet kaiken epäilyttävänä "kulissina", jossa mukana huijauksessa kaikki Lontoon pörssistä alkaen. Se, että me (pelaajat) ei tiedetä kaikkia teknisiä ratkaisuja joita Netent tarjoaa kasinon ylläpidolle ei ole kovin validi argumentti epäillä toiminnan luotettavuutta? Tuossa linkin takana vähän avattu, että miten joustavasti Netent toimii ja voi tarjota mitä erilaisimpia tapoja kestitä pelaajia. Selaa lisää, yllättävän paljon tiedosta on julkista. Lisäksi vaikkapa vilkaise tämä alempi kuva nii näet miten noi Rizk&Co stalkkaa sun pelikäyttäytymistä.
Jokohan tämä vitutus-ketjun offtopic olisi tässä osaltani.

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Lähetetty: 12 Loka 2016, 17:51
Kirjoittaja finjil
gamer1 kirjoitti:
Tässä vaiheessa olisi varmaan hyvä muistuttaa, että pelit eivät ole kasinokohtaisia ja homma ei ole mitään Maltan pienen puljun juttuja. Samalla joudut epäilemään finanssivalvontaa UK+Ruotsi+Norja näin heti mitä tuli mieleen, missä pörsseissä toimii nämä kusettajat. Samalla epäiltävä kyseisten valtioiden viranomaistoimintaa.
Lisäksi sinun on epäiltävä, että tässä suuressa kusetuksessa on mukana vielä näistä riippumaton taho
http://www.ecogra.org/ata/our_clients.php" onclick="window.open(this.href);return false;, joka testaa ja valvoo toimintaa.
Maltan viranomaisethan sitä koko settiä valvovat. Toinen juttu sitten kuinka riippumatonta ja puolueetonta toimintaa. Käväse joskus naapurivaltio Italiassa ja käy kurkkaamassa mitä kaikkea siellä rahalla saa jos ei viranomaisten toiminta miellytä. Niin ja perustele ihmeessä se fakta, että kasinot pystyy jakamaan pelin sisälle bonuskierroksia tms. Eiks jokaisen kierroksen pitäisi olla satunnaisesti jaettu ja siihen ei voi vaikuttaa joten miten helvetissä sinne satunnaisgeneraattoriin saadaan se poikkeama kerta siihen ei pysty vaikuttamaan?
gamer1 kirjoitti:
En vain nyt oikeasti ymmärrä, mistä tuo epäluottamus järjestelmiä kohtaan syntyy ja pysyy yllä. Eikö itsestäsi tunnu hieman järjettömältä, että taustalla on maailmanlaajuinen ******** eri organisaatioiden yhteistyönä vain sen takia, että sinulle sattuu tulemaan epätodennäköisiä "imurijaksoja"? Ennen kaikkea jos miettii, että lähtökohtaisesti he (peliala) ovat aina kertoneet, että sinä häviät näissä ja he voittavat

Se syntyy sillä, että kun on 15 vuotta slotteja rullattu (kierroksia takana kymmeniä miljoonia) ja käyrät näyttää aivan eri suuntaan kun mitä pitäisi RTP:n olla.
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Lähetetty: 12 Loka 2016, 17:58
Kirjoittaja siipe
finjil kirjoitti:
Niin? Eiköhän moni tee sitä. Totuuttahan ei kukaan tiedä ja sillähän koko kulissi pyörii. Se on se usko voitolliseen peliin. Ei kukaan depoile jos tietäisi häviävänsä.
Jos kaivelet tätä foorumia niin löydät aika paljon ihan kasinon suunnasta tullutta informaatiota. Joskus oli joku kasino kertoillut, että pitää netentille lähettää pyyntö, jotta ne free spinnit tulevat. Toinen kassu taas antaa instana. Vähän ristiriitaista. Oli myös tapaus missä kasinon aspa kertoili, että esimerkiksi mega fortunessa ei voi ilmaiskierroksilla edes voittaa jackpottia. Oli myös keissi missä kasino antoi kaikille pelaajilleen ilmaisen bonuskierroksen jne. Näitä vois jatkaa pitkän aikaa jos jaksaisi kaivella mutta alkaa toi puhtaan varianssin unelma vähän rapistua kun selkeästi näkee, että kasinot itse pystyy vaikuttamaan pelien sisältöön.
itse depoan vaikka tiedän että pitkässä juoksussa jään tappiolle. pidän tätä mielekkäänä harrastuksena ja suht halpana per pelitunti koska pelaan ainoastaan suurien talletusbonuksien kera. näin saa enemmän peliaikaa samalla rahalla
se että kasino antaa ilmaista pelirahaa ei vaikuta mitenkään pelien satunnaisuuteen tai varianssiin. poolatuissa jackpot peleissä onkin aivan loogista että kaikilla kasinoilla on yhtä kallista pelata samasta jackpotista eikä esimerksi jollain kasinolla ole edullisempaa/halvempaa tavoitella jackpottia ja näin ollen ilmaiskierroksilla ei voi voittaa jackpottia. tämä on ihan pelintarjoajan päätös eikä yksittäisten kasinoiden.
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Lähetetty: 12 Loka 2016, 18:02
Kirjoittaja gamer1
finjil kirjoitti:gamer1 kirjoitti:
Tässä vaiheessa olisi varmaan hyvä muistuttaa, että pelit eivät ole kasinokohtaisia ja homma ei ole mitään Maltan pienen puljun juttuja. Samalla joudut epäilemään finanssivalvontaa UK+Ruotsi+Norja näin heti mitä tuli mieleen, missä pörsseissä toimii nämä kusettajat. Samalla epäiltävä kyseisten valtioiden viranomaistoimintaa.
Lisäksi sinun on epäiltävä, että tässä suuressa kusetuksessa on mukana vielä näistä riippumaton taho
http://www.ecogra.org/ata/our_clients.php" onclick="window.open(this.href);return false;, joka testaa ja valvoo toimintaa.
Maltan viranomaisethan sitä koko settiä valvovat. Toinen juttu sitten kuinka riippumatonta ja puolueetonta toimintaa. Käväse joskus naapurivaltio Italiassa ja käy kurkkaamassa mitä kaikkea siellä rahalla saa jos ei viranomaisten toiminta miellytä. Niin ja perustele ihmeessä se fakta, että kasinot pystyy jakamaan pelin sisälle bonuskierroksia tms. Eiks jokaisen kierroksen pitäisi olla satunnaisesti jaettu ja siihen ei voi vaikuttaa joten miten helvetissä sinne satunnaisgeneraattoriin saadaan se poikkeama kerta siihen ei pysty vaikuttamaan?
gamer1 kirjoitti:
En vain nyt oikeasti ymmärrä, mistä tuo epäluottamus järjestelmiä kohtaan syntyy ja pysyy yllä. Eikö itsestäsi tunnu hieman järjettömältä, että taustalla on maailmanlaajuinen ******** eri organisaatioiden yhteistyönä vain sen takia, että sinulle sattuu tulemaan epätodennäköisiä "imurijaksoja"? Ennen kaikkea jos miettii, että lähtökohtaisesti he (peliala) ovat aina kertoneet, että sinä häviät näissä ja he voittavat

Se syntyy sillä, että kun on 15 vuotta slotteja rullattu (kierroksia takana kymmeniä miljoonia) ja käyrät näyttää aivan eri suuntaan kun mitä pitäisi RTP:n olla.
Meneekö tämä taas siihen, että koska olet laittanut noiden 15 vuoden aikana 100 000€ slotteihin nii sulla pitäisi olla jäljellä 95 000 euroa rahoista, koska palautusprosentti

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Lähetetty: 12 Loka 2016, 18:05
Kirjoittaja siipe
finjil kirjoitti:
Niin ja perustele ihmeessä se fakta, että kasinot pystyy jakamaan pelin sisälle bonuskierroksia tms. Eiks jokaisen kierroksen pitäisi olla satunnaisesti jaettu ja siihen ei voi vaikuttaa joten miten helvetissä sinne satunnaisgeneraattoriin saadaan se poikkeama kerta siihen ei pysty vaikuttamaan?
Se syntyy sillä, että kun on 15 vuotta slotteja rullattu (kierroksia takana kymmeniä miljoonia) ja käyrät näyttää aivan eri suuntaan kun mitä pitäisi RTP:n olla.
se satunnaisuus ei edelleenkään muutu riippumatta siitä kuka kierroksen tarjoaa. joku ohikulkija tunkee euron kaupan mummorulla automaattiin ja sanoo sulle että pelaa se ja pidä mahdolliset voitot. muuttuuko se pelikierroksen satunnaisuus sen mukaan kuka sen kolikon sinne sisään tunkee?
olisi ihan mielenkiintoista nähdä nämä sun 15 vuoden käyrät kirjanpitoineen niin ei vain tarvitsisi luottaa sanaasi
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Lähetetty: 12 Loka 2016, 18:13
Kirjoittaja finjil
gamer1 kirjoitti:
Meneekö tämä taas siihen, että koska olet laittanut noiden 15 vuoden aikana 100 000€ slotteihin nii sulla pitäisi olla jäljellä 95 000 euroa rahoista, koska palautusprosentti

Puhutaaks nyt samasta asiasta. Jos käyrä näyttää about 30-40% palautusta ja kierroksia kymmeniä miljoonia ja varianssihan aina lopulta tasoittuu niin aika paskat tuurit on mulla käynyt jos varianssi kerrasta toiseen vaan antaa raippaa
siipe kirjoitti:
se satunnaisuus ei edelleenkään muutu riippumatta siitä kuka kierroksen tarjoaa. joku ohikulkija tunkee euron kaupan mummorulla automaattiin ja sanoo sulle että pelaa se ja pidä mahdolliset voitot. muuttuuko se pelikierroksen satunnaisuus sen mukaan kuka sen kolikon sinne sisään tunkee?
olisi ihan mielenkiintoista nähdä nämä sun 15 vuoden käyrät kirjanpitoineen niin ei vain tarvitsisi luottaa sanaasi
Hohhoijaa. Tarkoituksena ei ollut puhua varianssin vaikutuksesta vaan siitä, että jos kasinot pystyy vaikuttamaan slottien sisältöön niin mitä muuta ne pystyy modaamaan.
Ei ole kirjanpitoja eikä sullakaan edelleen mitään virallista faktaa satunnaisgeneraattorin satunnaisesta satunnaisuudesta.