Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
-
Aerzi
- Vakioasiakas
- Viestit: 115
- Liittynyt: 23 Touko 2011, 19:01
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Parastahan tietenkin olisi, että pelaamisen lopettais kokonaan. Toinen vaihtoehto, miten voi ainakin vähentää vahingon määrää on pienentää depoja ja nostaa panosta vasta sitten jos saa nousun aikaseks. Aika usein 0,5€-0,8€ panoksillakin pääsee 100-200 euroon. Tää voi toki olla vaikeeta jos on tottunu pelaamaan isoilla panoksilla. Omalla kohalla ainakin toiminu hyvin ja harvemmin tulee enempää kuin 100€ hävittyä päivässä. Mutta tosiaan jos kokee että pelaaminen on ongelma niin ei varmasti kannata pelata ollenkaan. Tsemppiä!
-
Pelihullu
- Vakioasiakas
- Viestit: 1650
- Liittynyt: 11 Marras 2010, 21:41
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Apuhan on saatavilla todella paljon ainakin isomissa kaupungeissa..Ensin pitää nyörtyä ongelman edessä ja sitten lähtä "hoitoon" Ei tästä muuten pääse kuiville..Ja mitä oon jutellut entisten pelaajien kanssa jotka on tästä vierottunut niin oikein tyytyväisiä ovat nykyiseen elämään..
EASY COME, EASY GO
-
finjil
- Vakioasiakas
- Viestit: 2572
- Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Kaiken a ja o on siinä, että pitää olla todellinen halu lopettaa. Itse olen joskus käynyt peliongelman takia terapiaa puoli vuotta kunnes tajusin, että en mä pysty pelaamista lopettamaan koska siihen ei riittänyt tarpeeksi halua.Pelihullu kirjoitti:Apuhan on saatavilla todella paljon ainakin isomissa kaupungeissa..Ensin pitää nyörtyä ongelman edessä ja sitten lähtä "hoitoon" Ei tästä muuten pääse kuiville..Ja mitä oon jutellut entisten pelaajien kanssa jotka on tästä vierottunut niin oikein tyytyväisiä ovat nykyiseen elämään..
-
Pelihullu
- Vakioasiakas
- Viestit: 1650
- Liittynyt: 11 Marras 2010, 21:41
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Joo se se on tärkein juttu tässä ja riippuvuuksissa yleensäkkin..Itsekkin olen a-klinikalla käynnyt tätä pelaamista hoidattamassa huonoin tuloksin.. Nykyään on hyviä ryhmiä jne..Ja jopa hoitopaikkoja minne voi mennä ns.katkolle.. Apua kyllä on jos oikeesti haluaa peleistä irti..Yksin se ei taida onnistua..finjil kirjoitti:Kaiken a ja o on siinä, että pitää olla todellinen halu lopettaa. Itse olen joskus käynyt peliongelman takia terapiaa puoli vuotta kunnes tajusin, että en mä pysty pelaamista lopettamaan koska siihen ei riittänyt tarpeeksi halua.Pelihullu kirjoitti:Apuhan on saatavilla todella paljon ainakin isomissa kaupungeissa..Ensin pitää nyörtyä ongelman edessä ja sitten lähtä "hoitoon" Ei tästä muuten pääse kuiville..Ja mitä oon jutellut entisten pelaajien kanssa jotka on tästä vierottunut niin oikein tyytyväisiä ovat nykyiseen elämään..
EASY COME, EASY GO
-
Flames
- Vakioasiakas
- Viestit: 664
- Liittynyt: 07 Elo 2008, 03:08
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Onko Bonanzasta poistettu bonus? Kaksi tuntimuistutusta ja niiden jälkeen vielä 70x kassa loppuun asti ilman ainoatakaan bonusta.
-
Ergopro
- Ylläpitäjä
- Viestit: 4576
- Liittynyt: 24 Huhti 2008, 09:58
- Paikkakunta: Utopia
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Emt, ei kai Bonanzassa ollu bonusta alkujaankaan...Flames kirjoitti:Onko Bonanzasta poistettu bonus? Kaksi tuntimuistutusta ja niiden jälkeen vielä 70x kassa loppuun asti ilman ainoatakaan bonusta.
Casinofoorumi.com
-
finjil
- Vakioasiakas
- Viestit: 2572
- Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Samaa vikaa tuntuu olevan muissakin BTG:n rullissa. Dragon bornista esimerkiksi on kanssa näköjään poistettu bonuspeli aikoja sitten kun kierrosmääriä katteleeErgopro kirjoitti:Emt, ei kai Bonanzassa ollu bonusta alkujaankaan...Flames kirjoitti:Onko Bonanzasta poistettu bonus? Kaksi tuntimuistutusta ja niiden jälkeen vielä 70x kassa loppuun asti ilman ainoatakaan bonusta.
-
hulikka
- Vakioasiakas
- Viestit: 931
- Liittynyt: 26 Marras 2013, 19:02
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Ei mulla ainakaan bonanzasta ole poistettu bonusta. Muistan 2kk takaperin kuopanneeni 360€ 0.2€:n patilla ja oli sinne silloin tuohon sessioon 3 bonusta lykätty alle 50xbet voitoilla.
Foliohattu on ja pysyy tiukasti päässä.
-
temeus
- Vakioasiakas
- Viestit: 331
- Liittynyt: 24 Touko 2012, 16:48
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Sain toissa viikolla kahtena päivänä peräkkäin 3 kertaa GOLDit 50 kierrokseen oli olo jo että mitä tapahtuu tosin luokkaa 10- 50x bet voitot. Tällä viikolla myöskin palautuminen maan pinnalle tuhansia kierroksia alla ja sama homma ei kertaakaan GOLDeja Tänään vihdoin tajusin siirtyä muihin peleihin.
Ellet halua olla kaiken aikaa kärttyisä, suutu kerran oikein kunnolla.
-
Aerzi
- Vakioasiakas
- Viestit: 115
- Liittynyt: 23 Touko 2011, 19:01
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Mäki pelailin sitä tänää aika paljon eikä näkyny GOLDia. Pari tuhannen taalan paikkaa mut ei vaan pudonnu D:tä 