Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Uutiset, uudet pelit ja muu vastaava
Aerzi
Vakioasiakas
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Touko 2011, 19:01

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Aerzi »

Parastahan tietenkin olisi, että pelaamisen lopettais kokonaan. Toinen vaihtoehto, miten voi ainakin vähentää vahingon määrää on pienentää depoja ja nostaa panosta vasta sitten jos saa nousun aikaseks. Aika usein 0,5€-0,8€ panoksillakin pääsee 100-200 euroon. Tää voi toki olla vaikeeta jos on tottunu pelaamaan isoilla panoksilla. Omalla kohalla ainakin toiminu hyvin ja harvemmin tulee enempää kuin 100€ hävittyä päivässä. Mutta tosiaan jos kokee että pelaaminen on ongelma niin ei varmasti kannata pelata ollenkaan. Tsemppiä!

Pelihullu
Vakioasiakas
Viestit: 1650
Liittynyt: 11 Marras 2010, 21:41

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Pelihullu »

Apuhan on saatavilla todella paljon ainakin isomissa kaupungeissa..Ensin pitää nyörtyä ongelman edessä ja sitten lähtä "hoitoon" Ei tästä muuten pääse kuiville..Ja mitä oon jutellut entisten pelaajien kanssa jotka on tästä vierottunut niin oikein tyytyväisiä ovat nykyiseen elämään..
EASY COME, EASY GO

finjil
Vakioasiakas
Viestit: 2572
Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja finjil »

Pelihullu kirjoitti:Apuhan on saatavilla todella paljon ainakin isomissa kaupungeissa..Ensin pitää nyörtyä ongelman edessä ja sitten lähtä "hoitoon" Ei tästä muuten pääse kuiville..Ja mitä oon jutellut entisten pelaajien kanssa jotka on tästä vierottunut niin oikein tyytyväisiä ovat nykyiseen elämään..
Kaiken a ja o on siinä, että pitää olla todellinen halu lopettaa. Itse olen joskus käynyt peliongelman takia terapiaa puoli vuotta kunnes tajusin, että en mä pysty pelaamista lopettamaan koska siihen ei riittänyt tarpeeksi halua.

Pelihullu
Vakioasiakas
Viestit: 1650
Liittynyt: 11 Marras 2010, 21:41

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Pelihullu »

finjil kirjoitti:
Pelihullu kirjoitti:Apuhan on saatavilla todella paljon ainakin isomissa kaupungeissa..Ensin pitää nyörtyä ongelman edessä ja sitten lähtä "hoitoon" Ei tästä muuten pääse kuiville..Ja mitä oon jutellut entisten pelaajien kanssa jotka on tästä vierottunut niin oikein tyytyväisiä ovat nykyiseen elämään..
Kaiken a ja o on siinä, että pitää olla todellinen halu lopettaa. Itse olen joskus käynyt peliongelman takia terapiaa puoli vuotta kunnes tajusin, että en mä pysty pelaamista lopettamaan koska siihen ei riittänyt tarpeeksi halua.
Joo se se on tärkein juttu tässä ja riippuvuuksissa yleensäkkin..Itsekkin olen a-klinikalla käynnyt tätä pelaamista hoidattamassa huonoin tuloksin.. Nykyään on hyviä ryhmiä jne..Ja jopa hoitopaikkoja minne voi mennä ns.katkolle.. Apua kyllä on jos oikeesti haluaa peleistä irti..Yksin se ei taida onnistua..
EASY COME, EASY GO

Flames
Vakioasiakas
Viestit: 664
Liittynyt: 07 Elo 2008, 03:08

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Flames »

Onko Bonanzasta poistettu bonus? Kaksi tuntimuistutusta ja niiden jälkeen vielä 70x kassa loppuun asti ilman ainoatakaan bonusta.

Ergopro
Ylläpitäjä
Viestit: 4576
Liittynyt: 24 Huhti 2008, 09:58
Paikkakunta: Utopia

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Ergopro »

Flames kirjoitti:Onko Bonanzasta poistettu bonus? Kaksi tuntimuistutusta ja niiden jälkeen vielä 70x kassa loppuun asti ilman ainoatakaan bonusta.
Emt, ei kai Bonanzassa ollu bonusta alkujaankaan... :mrgreen:
Casinofoorumi.com

finjil
Vakioasiakas
Viestit: 2572
Liittynyt: 22 Heinä 2010, 10:22

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja finjil »

Ergopro kirjoitti:
Flames kirjoitti:Onko Bonanzasta poistettu bonus? Kaksi tuntimuistutusta ja niiden jälkeen vielä 70x kassa loppuun asti ilman ainoatakaan bonusta.
Emt, ei kai Bonanzassa ollu bonusta alkujaankaan... :mrgreen:
Samaa vikaa tuntuu olevan muissakin BTG:n rullissa. Dragon bornista esimerkiksi on kanssa näköjään poistettu bonuspeli aikoja sitten kun kierrosmääriä kattelee

hulikka
Vakioasiakas
Viestit: 931
Liittynyt: 26 Marras 2013, 19:02

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja hulikka »

Ei mulla ainakaan bonanzasta ole poistettu bonusta. Muistan 2kk takaperin kuopanneeni 360€ 0.2€:n patilla ja oli sinne silloin tuohon sessioon 3 bonusta lykätty alle 50xbet voitoilla.
Foliohattu on ja pysyy tiukasti päässä.

temeus
Vakioasiakas
Viestit: 331
Liittynyt: 24 Touko 2012, 16:48

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja temeus »

Sain toissa viikolla kahtena päivänä peräkkäin 3 kertaa GOLDit 50 kierrokseen oli olo jo että mitä tapahtuu tosin luokkaa 10- 50x bet voitot. Tällä viikolla myöskin palautuminen maan pinnalle tuhansia kierroksia alla ja sama homma ei kertaakaan GOLDeja Tänään vihdoin tajusin siirtyä muihin peleihin.
Ellet halua olla kaiken aikaa kärttyisä, suutu kerran oikein kunnolla.

Aerzi
Vakioasiakas
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Touko 2011, 19:01

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Viesti Kirjoittaja Aerzi »

Mäki pelailin sitä tänää aika paljon eikä näkyny GOLDia. Pari tuhannen taalan paikkaa mut ei vaan pudonnu D:tä :evil:

Vastaa Viestiin