Sivu 1190/1345

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 10 Marras 2018, 18:19
Kirjoittaja -Dist
The_Chef_ kirjoitti: Rentoja viikonloppuja itse kullekin :)
Buffalo Rising on muuten hyvä mut itseä ainakin hajottaa se mystery feature. Ahneuksissaan aina pitää se valita ja niin monta monituista kertaa tullu 5 spinniä x1 kertoimella. Hyvä fiilis tulee kun tietää että nyt tulee 1x bet jos sitäkään. Kerran sain max spinnit max kertoimella ja voittoa ei kyl siltikään tullut että .. :roll:

Mut kyl tuo ny chilin ohi menee ja lujaa .. itseä ainakin vituttaa feature gamblaukset huolella. Siis peli jossa et voi voittaa oikeastaan mitään jos et gamblaa mut jos gamblaat ja häviät heti alkuun ni et saa mitään featurea ..

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 11 Marras 2018, 08:03
Kirjoittaja hulikka
Jätän tän taas tähän. Jo toisen kerran maxispinnit ja tulos oli taas sitä olennaista ei edes lähelle 100xbet. 13 kierrosta oli aikaa leikata pää, että pääsis toisen tason spinneihin MUTTA EI! :evil:

Kuva

Kuva

No oli siellä jotain positiivistakin. En heittänyt hiirtä seinään ja se palkittiin myöhemmin paremmalla voitolla.

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 11 Marras 2018, 11:38
Kirjoittaja Lima
The_Chef_ kirjoitti:
Lima kirjoitti:50 päivää betssonilla pelejä takana, tulos: 101 talletusta total 12764€, yksi kotiutus total 2000€. Vahvaa on tämä, tuosta varmaan n. 8k€ mennyt reactoonziin ja loput muihin peleihin.
Auts. Ootko käyttänyt tai saanut bonuksia?
Luulisi tulevan vip bonareita ja ilmaisia noilla luvuilla.
Yhteensä saanut ilmasia noin 1000€ edestä, sen jälkeen kun kotiutin tuon 2000€ nodepolla bonarit huononi aika reippaasti. Tän viikon oon saanu päivittäin 35fs mega fortuneen 20e depoilla, viime viikolla vissiin 85€ no depoja. Aiemmin tuli viikottain 150€ nodepo + chatista lisää. Jännä sinänsä kun träkkäävät noita 3kk jaksoissa, että yksikin kotiutus tappaa accountin, vaikka nettodepot silti yli 10000€. Pitänee lopettaa pelailu kokonaan, jos ottaisivat paremmin huomioon sen jälkeen, kun rahavirrat stoppaavat.

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 13 Marras 2018, 15:11
Kirjoittaja gilraen
Oon nyt pelannut 400x bet kassan wild antics peliin minimibetsil 1xslotilla ilman bonusta tai mitään muutakaan voittoa. Varmaan valehtelematta 30 kertaa antanut kaks niitä scatteria mut ei ikinä kolmatta. Sitten ku se ei peruspelistäkään maksa mitään ja niitä muita featureita tulee 100x bet kassan jälkeen keskimäärin kerran jotka maksaa sen 5x bet max. Vahvasti alkaa tuntua että tuo peli on vähä rikki...

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 13 Marras 2018, 16:29
Kirjoittaja hulikka
gilraen kirjoitti:Oon nyt pelannut 400x bet kassan wild antics peliin minimibetsil 1xslotilla ilman bonusta tai mitään muutakaan voittoa. Varmaan valehtelematta 30 kertaa antanut kaks niitä scatteria mut ei ikinä kolmatta. Sitten ku se ei peruspelistäkään maksa mitään ja niitä muita featureita tulee 100x bet kassan jälkeen keskimäärin kerran jotka maksaa sen 5x bet max. Vahvasti alkaa tuntua että tuo peli on vähä rikki...
Ymmärrän tuskasi! Mulle tuli eka kerran queen bonus 29000 pelatun kierroksen jälkeen. Ajattelin heti, että nyt vois saada jotain menetystä tonnista jotain takaisin, mutta palautus maanpinnalle tuli hyvin nopsaan. Tätä ennen näin valehtelematta yli 100 kertaa queen merkin perällä ja eturullassa samaan aikaan. Tossa pelissä on järkyttävän vaikea saada se kolmas bonusmerkki osumaan. :evil:

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 13 Marras 2018, 20:06
Kirjoittaja gilraen
hulikka kirjoitti:
gilraen kirjoitti:Oon nyt pelannut 400x bet kassan wild antics peliin minimibetsil 1xslotilla ilman bonusta tai mitään muutakaan voittoa. Varmaan valehtelematta 30 kertaa antanut kaks niitä scatteria mut ei ikinä kolmatta. Sitten ku se ei peruspelistäkään maksa mitään ja niitä muita featureita tulee 100x bet kassan jälkeen keskimäärin kerran jotka maksaa sen 5x bet max. Vahvasti alkaa tuntua että tuo peli on vähä rikki...
Ymmärrän tuskasi! Mulle tuli eka kerran queen bonus 29000 pelatun kierroksen jälkeen. Ajattelin heti, että nyt vois saada jotain menetystä tonnista jotain takaisin, mutta palautus maanpinnalle tuli hyvin nopsaan. Tätä ennen näin valehtelematta yli 100 kertaa queen merkin perällä ja eturullassa samaan aikaan. Tossa pelissä on järkyttävän vaikea saada se kolmas bonusmerkki osumaan. :evil:
Sain pienet nousut toisesta slotista ja eikun wild anticsiin bonaria metsästää. No ei irronnut mutta sentää feature irtos kerran(sitä ennen se muurahainen kävi 3 kertaa kurkkiin ja lähti lipettiin). Siinä voitto featuresta ja saldo sen jälkeen nolliin. On kai sitä päässä vikaa ku pitää tuota pelata edes.

Kuva

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 13 Marras 2018, 21:26
Kirjoittaja hulikka
Mulle tarjos kerran tuollaista, mutta sinne mäni buffalo rising peliin noikin voitot + 40€ päälle. Sai buffalosta sentään 500xbet kassalla kerran spinnit joilla voittoa 1.08€. :twisted:

Kuva

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 14 Marras 2018, 18:47
Kirjoittaja vitumasano
pelkere, koko vuoden on pelikassa pörränny samalla tasolla, onneks 4Ke plussalla kuitenkin. nut suap riittää, parin viikon tauko alkaa. 11kk ilman asiallista osumaa, pientä roipetta tullut kiitettävästi. kertaakaan ei kunnollista kun panosta on lähtenyt 10-20x kohottamaan. millä helskutilla nää junapelurit saa ne isot osumat nasahtamaan? kännit on otettava, ymmärrys ei riitä. sientäkin vois kokeilla mutta mulla on vain ja ainoastaan jalkasientä tiedossa.

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 14 Marras 2018, 19:15
Kirjoittaja temeus
vitumasano kirjoitti:pelkere, koko vuoden on pelikassa pörränny samalla tasolla, onneks 4Ke plussalla kuitenkin. nut suap riittää, parin viikon tauko alkaa. 11kk ilman asiallista osumaa, pientä roipetta tullut kiitettävästi. kertaakaan ei kunnollista kun panosta on lähtenyt 10-20x kohottamaan. millä helskutilla nää junapelurit saa ne isot osumat nasahtamaan? kännit on otettava, ymmärrys ei riitä. sientäkin vois kokeilla mutta mulla on vain ja ainoastaan jalkasientä tiedossa.
Mutta mainitsit kuitenkin, että oot 4Ke voitolla?? mitä vittua sä täällä vitutusketjussa ees teet??

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 14 Marras 2018, 20:52
Kirjoittaja vitumasano
kuulehas sie sumeus: elä, elä ruppee miun kaa uhottellemmoo.. mie en valakossilla kiveksillä siu polokujas ruppee reunusteloo. joha perleke kerroin jotta isoa kalaa ei saa kiinni. pienet ei kiinnosta kilin vitun vertaa. otahan parit kaljat taas.