HAHA!! Kuukauden paras reply!vitumasano kirjoitti:kuulehas sie sumeus: elä, elä ruppee miun kaa uhottellemmoo.. mie en valakossilla kiveksillä siu polokujas ruppee reunusteloo. joha perleke kerroin jotta isoa kalaa ei saa kiinni. pienet ei kiinnosta kilin ***** vertaa. otahan parit kaljat taas.
Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
-
The_Chef_
- Vakioasiakas
- Viestit: 929
- Liittynyt: 09 Maalis 2013, 17:12
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Elä, usko, kadota itsesi, ja synny uudelleen.
-
hulikka
- Vakioasiakas
- Viestit: 931
- Liittynyt: 26 Marras 2013, 19:02
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Ajattelin että nyt kun napsahti lapiot, niin lähden uusimaan tuon pöytäkoneen. Noh tännehän tämä osuma joutikin. (250xbet)


Foliohattu on ja pysyy tiukasti päässä.
-
-Dist
- Vakioasiakas
- Viestit: 854
- Liittynyt: 15 Loka 2011, 17:28
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
No aika kovaa osumaa saat odottaa jos meinaat 0,20 panoksella vetästä uudet osat pöytäkoneeseen.
Vitutuksista puheen ollen 250x bet kassa meni Who Wants to be a Millionaire peliin Leo Vegasilla. Bonari tuli vihdoin kun saldoa maagiset 13,37 jäljellä. Yleisön mielestä oikea vastaus gambleen on B 87% varmuudella joten tottakai otetaan se ja kaikki varmasti arvaa miten tuossa kävi
.. Juuh ei jatkoon.
Vitutuksista puheen ollen 250x bet kassa meni Who Wants to be a Millionaire peliin Leo Vegasilla. Bonari tuli vihdoin kun saldoa maagiset 13,37 jäljellä. Yleisön mielestä oikea vastaus gambleen on B 87% varmuudella joten tottakai otetaan se ja kaikki varmasti arvaa miten tuossa kävi
-
Flames
- Vakioasiakas
- Viestit: 664
- Liittynyt: 07 Elo 2008, 03:08
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Coolbetin Tuplaus kusee tänä vuonna jo neljännen kerran viimeiseen päivään. Alkaa tulla jo pieni psykologinen kynnys.
-
evezy77
- Vakioasiakas
- Viestit: 211
- Liittynyt: 24 Tammi 2016, 23:50
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Flames kirjoitti:Coolbetin Tuplaus kusee tänä vuonna jo neljännen kerran viimeiseen päivään. Alkaa tulla jo pieni psykologinen kynnys.
Itellä kussut 3 kertaa, mutta joka kerralla on ollut vastapalloon veto suhteutettuna voittoon+ sen hetkiset jatkajat jos kaikki vetää maaliin itse mukaan lukien.
-
Karppane
- Vakioasiakas
- Viestit: 130
- Liittynyt: 09 Tammi 2018, 14:36
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Itellä kusee 80% ekaan päivään ja loput niistä aina toiseen päivään. Vetovalinta on aina ottelu, jossa kerroin mahdollisimman lähellä 2.00.Flames kirjoitti:Coolbetin Tuplaus kusee tänä vuonna jo neljännen kerran viimeiseen päivään. Alkaa tulla jo pieni psykologinen kynnys.
-
Aerzi
- Vakioasiakas
- Viestit: 115
- Liittynyt: 23 Touko 2011, 19:01
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Bonanza hyvällä tuulella ja just ku aattelin lopetella tulee GOLD +5+5 kahen euron panoksella... Vikat 5 spinniä 20x kertoimella ja tyhjää kaikilla. Tuntuu ettei ikinä osu noilla vikoilla spinneillä ku on iso kerroin. Parhaat osumat tulee jollain viiden kertoimella yleensä. Lopputulos 100x bet eli aika minimi varmaan mitä noilla spinneillä voi tulla.
-
hulikka
- Vakioasiakas
- Viestit: 931
- Liittynyt: 26 Marras 2013, 19:02
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Siitäpä taas 30xbet. Ei v*ttu näitä 5:n scatterin spinnejä! Alkaa jo pikkuhiljaa vituttamaan. (6 kultaista pyöräytystä oli)


Foliohattu on ja pysyy tiukasti päässä.
-
Flames
- Vakioasiakas
- Viestit: 664
- Liittynyt: 07 Elo 2008, 03:08
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Itse tulee jonkin verran vertailtua kertoimia ja mentyä oman perstuntuman mukaan. Yksi kohde tai maksimissaan tupla, ja tietysti sellaisia kohteita, joissa on vain kaksi mahdollista lopputulemaa esim. jääkiekon moneyline tai o/u -vedot. Viimeisinä päivinä tulee vältettyä tennistä ja baseballia ettei homma kuse siihen, että peli on siirretty sateen takia.Karppane kirjoitti:Itellä kusee 80% ekaan päivään ja loput niistä aina toiseen päivään. Vetovalinta on aina ottelu, jossa kerroin mahdollisimman lähellä 2.00.Flames kirjoitti:Coolbetin Tuplaus kusee tänä vuonna jo neljännen kerran viimeiseen päivään. Alkaa tulla jo pieni psykologinen kynnys.
-
Lima
- Vakioasiakas
- Viestit: 229
- Liittynyt: 25 Maalis 2015, 06:24
- Paikkakunta: Kuoppa
Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)
Ite otin eilen Gold+15 140xbet, lopullinen kerroin 16Aerzi kirjoitti:Bonanza hyvällä tuulella ja just ku aattelin lopetella tulee GOLD +5+5 kahen euron panoksella... Vikat 5 spinniä 20x kertoimella ja tyhjää kaikilla. Tuntuu ettei ikinä osu noilla vikoilla spinneillä ku on iso kerroin. Parhaat osumat tulee jollain viiden kertoimella yleensä. Lopputulos 100x bet eli aika minimi varmaan mitä noilla spinneillä voi tulla.
Jokainen voitto on tulevaisuuden tappio.