Sivu 313/1345

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 30 Tammi 2013, 04:53
Kirjoittaja Ergopro
kahvikuppi kirjoitti:Muuten mikä ***** pleijerin suojelu täällä on menossa?! Jätkä ite vetää ihan täyttä ******, sit kun sille vastaa samalla mitalla niin tekstit poistetaan vaikka olis vitutusketju. Siis mitä ****** työ sekoilette? ja muidenko pitäs hiljaa hyväksyä pleijerin p*skapuheet vittujumalauta. Häh?! *******!!! :wtf:
Pleijerin viestitkin poistetaan jos ne ovat samaa kaliiberia.
Sama kuka ne kirjoittaa. Jokainen viesti vastedes jossa hyökätään ketä hyvänsä jäsentä kohtaan ilman provosointia tullaan poistamaan. Oli sitten kohteena pleijeri tai kahvikuppi.
Ei ole tarkoitus tehdä tästä mestasta enää mitään lastentarhan ja Suomi24 risteytystä jatkossa. Jos tekee mieli postata paskaa ja vittuilua niin sen voi tehdä jossain muualla.

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 30 Tammi 2013, 11:35
Kirjoittaja Ergopro
Finer Reels of Life... :roll:
Oli astetta paskemmat rullat...350--->0 sukkana.
Isoin voitto spinneillä, niistä total 7.80€ 1.50€ betsillä.
Tuota isompaa voittoa ei näkynyt, ei uusia spinnejä eikä yhtäkään wild celebrationia.
Brutaali rulla...pääsee estolistalle... :mrgreen:

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 30 Tammi 2013, 12:18
Kirjoittaja tonttu-
Ergopro kirjoitti:Finer Reels of Life... :roll:
Oli astetta paskemmat rullat...350--->0 sukkana.
Isoin voitto spinneillä, niistä total 7.80€ 1.50€ betsillä.
Tuota isompaa voittoa ei näkynyt, ei uusia spinnejä eikä yhtäkään wild celebrationia.
Brutaali rulla...pääsee estolistalle... :mrgreen:
Tää on kyllä, TheBigE tuntuu nyt vetävän sitten kaikkien voitot.. :roll:

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 30 Tammi 2013, 12:19
Kirjoittaja TheBigE
Eilen cinema kasino 480 kotiin tänään Red flush 470 kotiin 95% pelasin Finestia :o kummatkin 20e depolla ja 100% bonarilla aivan karmeessa koukussa... :mrgreen:

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 30 Tammi 2013, 12:27
Kirjoittaja Kontso
TheBigE kirjoitti:Eilen cinema kasino 480 kotiin tänään Red flush 470 kotiin 95% pelasin Finestia :o kummatkin 20e depolla ja 100% bonarilla aivan karmeessa koukussa... :mrgreen:
Tämmöiset viestit v*tuttaa! :evil:
Ite tein alkukuusta muutaman 20 e depon eri kasinoille ja lähes pelkästään tota pelasin. Ei mennyt montaa minuuttia per depo, kun oli jo tili tyhjä vaikka veti 0,3-0,6 e patilla.

No hyvä kuitenkin että jotkut tosta voittoja saa..

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 30 Tammi 2013, 13:08
Kirjoittaja rusaki
Kontso kirjoitti:
TheBigE kirjoitti:Eilen cinema kasino 480 kotiin tänään Red flush 470 kotiin 95% pelasin Finestia :o kummatkin 20e depolla ja 100% bonarilla aivan karmeessa koukussa... :mrgreen:
Tämmöiset viestit v*tuttaa! :evil:
Ite tein alkukuusta muutaman 20 e depon eri kasinoille ja lähes pelkästään tota pelasin. Ei mennyt montaa minuuttia per depo, kun oli jo tili tyhjä vaikka veti 0,3-0,6 e patilla.

No hyvä kuitenkin että jotkut tosta voittoja saa..
Luitko ergon ylemmän viestin :D luulis ettei ainkaan ihan niin paljon vituttais. Itelläkin meni tuohon rullaan yhtenä iltana 420€ 0,9-1,5€ pateilla.

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 30 Tammi 2013, 13:41
Kirjoittaja kahvikuppi
Ergopro kirjoitti:... Jos tekee mieli postata ****** ja **** niin sen voi tehdä jossain muualla.
:D mutta eihän ****** aiheuttaja sillon tiedä että sen paskatekstit ja lässytykset repii hermoja jos menen suoli24:selle huutamaan :ugeek:

Ergo ei ole vasemmalla eikä oikealla, vaan hän on keskustalainen maaseudun asialla :mrgreen:

Ei mulla muuta nyt aiheeseen lisättävää, rullat on pyöriny kohtalaisesti niin sekään ei vituta. Kokous päätetty.

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 30 Tammi 2013, 13:52
Kirjoittaja PaavoPesusieni
Vitun ray, 100e kesti ehkä 5min, ei antanut voittoja mikään kone potissa.
Tarkotushan oli taas kokeilla kympillä mutta sillä ei mitään voittoa saanut niin eihän sitä voinut lopettaa siihen....

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 30 Tammi 2013, 14:00
Kirjoittaja Setämies
luulis sulla olevan rahaa vaikka tonttu sinne survoa ilman ketutusta :mrgreen:

Re: Vitutusketju (Huom! Voi lyhentää 15,7 vuotta elinaikaa)

Lähetetty: 30 Tammi 2013, 14:04
Kirjoittaja PaavoPesusieni
Aivan sama vaikka oliskin varaa, kyllä se vituttaa kun ei pääse tuplailemaan ja rahat imetään parissa minuutissa.