Tänään on 20 Loka 2021, 16:35

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 46/46 [ 453 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 42, 43, 44, 45, 46
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: OFFTOPIC -Yleinen keskustelu
ViestiL√§hetetty: 14 Elo 2021, 01:07 
Vakioasiakas

Toivottavasti aluehallintoviranomaisen (AVI) asettamat rajoitukset lasten liikuntaharrastuksiin pääkaupunkiseudulle ovat vain politiikkatempaus, jossa kasvoton ja julkisuudeessa esiintymätön SDP:n tahi Keskustan virkamies asetti nuo rajoitukset aivan yllättäen, jotta hallitus pääsee pelastamaan tilanteen ja patsastelemaan julkisuuteen. Mikäli näin ei ole, niin meillä on aika iso ongelma. Kahdesti rokotetut riskiryhmät sekä 70-prosenttisesti kerran rokotettu muu kansa estävät lasten liikuntaharrastukset.

Tätä minä en hyväksy. Jos olet riskyryhmässä ja pelkäät vieläki kahden rokotuksenkin jälkeen sen verran, että haluat takiasi rajoitettavan lasten ja nuorten liikuntaa sekä elämää, niin mitä jos ottaisit itse vastuun riskistäsi? Tilaisitkin ruoat kotiin etkä tunkisi muiden sekaan supermarketiin, samalla itkien kuin vauva, että muiden täytyisi ottaa vastuu sinun sairastumisen riskistä, eli 80% kansasta jotka eivät riskiryhmäläisiin kuulu ja jotka pitävät valtiota pystyssä. Mitä jos ottaisit itse aikuiselle kuuluvan vastuun itsestäsi ja olisit vaikkapa kotona ja käyttäisit kotitoimituspalveluita? Saakelin vauva. Ai ei käy, vaan sinä 20% riskryhmään kuuluva, haluat liikkua ihmisten ilmoilla ja haluat muiden 80% ihmisistä ottavan vastuun sinusta? Siinä tapauksessa haista v*ttu!

Minä rokkaan vapaassa maassa, sinä et.

youtu.be/pWRwD886m90

Poissa
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 26 Elo 2021, 19:54 
Vakioasiakas

Paras kuvaus uhkapeleistä minkä olen hetkeen nähnyt :roll:

Kuva

Poissa
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 20 Syys 2021, 20:41 
Vakioasiakas

Tänään opin, että Band of Brothersin Joseph https://www.youtube.com/watch?v=mZsuCAg ... l=Cortez90

On sama heppu kuin esitti Freddietä lapsena: https://www.youtube.com/watch?v=2DaY8-M ... enOfficial

Poissa
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
 Sivu 46/46 [ 453 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 42, 43, 44, 45, 46

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]