|
Tänään on 04 Heinä 2022, 10:25
|
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
 |
|
 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
Samikk
|
Viestin otsikko: Re: Tilinpäätös (2020)  Lähetetty: 02 Tammi 2021, 21:44 |
|
Konna kirjoitti: Samikk kirjoitti: Vuoteen mahtui muutama todellinen monsteri, jotka mahdollistivat kovan tuloksen. Aamen. Eikös olekin aivan helvetin hienoa, että raakanakin on hyvin mahdollista tehdä monen sadan kilon voitot. Käytännössä ilman bonushuorausta. Mietippä sitä Konna. 
|
|
|
|
 |
1outallin
|
Viestin otsikko: Re: Tilinpäätös (2020)  Lähetetty: 02 Tammi 2021, 21:57 |
|
Melkee 9ke pakkasella.  yks 5k keno hitti ja n. 2.5k pokerista vähä kompensoi mutta silti. Aika nihkee meno ollut verratuna aikasempaa vuotee. Sanotaanko että viikossa n. 4 iltaa peleataan ja talletukset siinä 50-100e, lähes aina jollai bonarilla. Normi style että jos pääsee 10 x depoon ni kotiutus. Joskus toki poikkeuksia, että nostoon jos tuplataan , ihan mitä ny silläkin hetkellä hakemassa. Mut jep, ei nyt mikää super hyvä vuosi gamblayksen kannalta.
|
|
|
|
 |
Pelihullu
|
Viestin otsikko: Re: Tilinpäätös (2020)  Lähetetty: 02 Tammi 2021, 22:14 |
|
Samikk kirjoitti: Konna kirjoitti: Samikk kirjoitti: Vuoteen mahtui muutama todellinen monsteri, jotka mahdollistivat kovan tuloksen. Aamen. Eikös olekin aivan helvetin hienoa, että raakanakin on hyvin mahdollista tehdä monen sadan kilon voitot. Käytännössä ilman bonushuorausta. Mietippä sitä Konna.  Eihän se talletusbonuksilla edes onnistu.. Mulla oli hyvä vuosi tos pari vuotta sitten +70k€ ja kaikki depot raakana..Ja silloin Guts oli viellä Guts ja siellä oli todella hyvät loaylty jutut..
_________________ EASY COME, EASY GO
|
|
|
|
 |
Samikk
|
Viestin otsikko: Re: Tilinpäätös (2020)  Lähetetty: 02 Tammi 2021, 22:47 |
|
Pelihullu kirjoitti: Eihän se talletusbonuksilla edes onnistu.. Mulla oli hyvä vuosi tos pari vuotta sitten +70k€ ja kaikki depot raakana..Ja silloin Guts oli viellä Guts ja siellä oli todella hyvät loaylty jutut.. Osa onnistuu tekemään kovaa tulosta bonuksilla ja osalla toimii homma raakanakin (kuten taksulla vuosien ajan). Tuuria tarvitsee kuitenkin jokainen meistä ja mielellään parit kovat pommit per vuosi, niin voidaan päästä hyviinkin tuloksiin, etenkin jos on ollut pullopanteista kovemmat panokset pelissä.
|
|
|
|
 |
Konna
|
Viestin otsikko: Re: Tilinpäätös (2020)  Lähetetty: 02 Tammi 2021, 23:37 |
Liittynyt: 31 Loka 2013, 19:27 Viestit: 2137 Paikkakunta: Matulandia
|
Samikk kirjoitti: Konna kirjoitti: Samikk kirjoitti: Vuoteen mahtui muutama todellinen monsteri, jotka mahdollistivat kovan tuloksen. Aamen. Eikös olekin aivan helvetin hienoa, että raakanakin on hyvin mahdollista tehdä monen sadan kilon voitot. Käytännössä ilman bonushuorausta. Mietippä sitä Konna.  Mitäs miettimistä tossa on. Voittaahan jotkut lotossakin. Ja kyllä, onhan se helvetin hienoa!
_________________ Jos jotakuta on satutettava, se on tehtävä niin tehokkaasti, ettei hänen kostoaan tarvitse pelätä. -Machiavelli
|
|
|
|
 |
Konna
|
Viestin otsikko: Re: Tilinpäätös (2020)  Lähetetty: 02 Tammi 2021, 23:40 |
|
Pelihullu kirjoitti: Mä oon ehkä pätevin pelaaja suomessa yli 20 vuoden nettipeli kokemuksella Pelihullu kirjoitti: Huonoin vuosi koskaan Guts ainoa paikka missä oon voitolla tänä vuonna +13 000€ Kaikissa muissa tapiolla..Pelit antoi vain alku vuodesta..Ei viiitti ees laskee paljon tää "harrastus" on maksanut tänä vuonna.. Semmosta. 
_________________ Jos jotakuta on satutettava, se on tehtävä niin tehokkaasti, ettei hänen kostoaan tarvitse pelätä. -Machiavelli
|
|
|
|
 |
Pelihullu
|
Viestin otsikko: Re: Tilinpäätös (2020)  Lähetetty: 02 Tammi 2021, 23:59 |
|
Konna kirjoitti: Pelihullu kirjoitti: Mä oon ehkä pätevin pelaaja suomessa yli 20 vuoden nettipeli kokemuksella Pelihullu kirjoitti: Huonoin vuosi koskaan Guts ainoa paikka missä oon voitolla tänä vuonna +13 000€ Kaikissa muissa tapiolla..Pelit antoi vain alku vuodesta..Ei viiitti ees laskee paljon tää "harrastus" on maksanut tänä vuonna.. Semmosta.  Noh semmosta hyvin lainatu sieltä täältä..Loisto suoritus.. Olinkohan ton kehun pistänyt uuden vuoden tohinoissa  Tuskin pätevin oon mut tietoa on paljon kertynyt..
|
|
|
|
 |
Samikk
|
Viestin otsikko: Re: Tilinpäätös (2020)  Lähetetty: 03 Tammi 2021, 00:02 |
|
Konna kirjoitti: Ja kyllä, onhan se helvetin hienoa! Kyllä näin on!
|
|
|
|
 |
Konna
|
Viestin otsikko: Re: Tilinpäätös (2020)  Lähetetty: 03 Tammi 2021, 00:09 |
|
Pelihullu kirjoitti: Konna kirjoitti: Pelihullu kirjoitti: Mä oon ehkä pätevin pelaaja suomessa yli 20 vuoden nettipeli kokemuksella Pelihullu kirjoitti: Huonoin vuosi koskaan Guts ainoa paikka missä oon voitolla tänä vuonna +13 000€ Kaikissa muissa tapiolla..Pelit antoi vain alku vuodesta..Ei viiitti ees laskee paljon tää "harrastus" on maksanut tänä vuonna.. Semmosta.  Noh semmosta hyvin lainatu sieltä täältä..Loisto suoritus.. Olinkohan ton kehun pistänyt uuden vuoden tohinoissa  Tuskin pätevin oon mut tietoa on paljon kertynyt.. Noh mulla on nämä lainailusäännöt kaiketi vähän hakusessa kun useampikin mulle asiasta itkenyt  Mutta parempaa onnea peleihin tälle vuodelle joka tapauksessa!
|
|
|
|
 |
Pelihullu
|
Viestin otsikko: Re: Tilinpäätös (2020)  Lähetetty: 03 Tammi 2021, 00:28 |
|
Noh sitä tarvitaan 
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia viestejäsi
|
|